UPC Biznes rozszerza zasięg i umacnia pozycję rynkową – Portal PR - 24PR




UPC Biznes rozszerza zasięg i umacnia pozycję rynkową

31.01.2012 Kategoria: Telekomunikacja. Autor: admin

UPC Biznes, związku z połączeniem z ASTER rozszerzyło zasięg usługi telewizyjnej, telefonicznej i internetowej w Warszawie i Krakowie oraz wchodzi na nowy rynek w Zielonej Górze. Operator zapewnia przedsiębiorcom, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności, elastyczne i wygodne rozwiązania telekomunikacyjne, przynoszące maksimum korzyści dla firm.

Przejęcie spółki Aster przez UPC oznacza szereg nowych możliwości dla Klientów biznesowych, zwłaszcza małych i średnich firm. Integracja UPC z Aster to także bardzo ważny krok w kierunku konsolidacji branży kablowej, który pozytywnie wpłynie na rozwój rynku telekomunikacji i mediów oraz wzrost konkurencyjności w segmencie usług B2B.

Nowe technologie są dla przedsiębiorców narzędziem do poprawy pozycji konkurencyjnej, czynnikiem przyspieszającym rozwój, motywują do działań proaktywnych i myślenia w skali globalnej. UPC Biznes już dziś oferuje firmom innowacyjne rozwiązania telekomunikacyjne, ułatwiające prowadzenie biznesu. Integracja z Aster umożliwi UPC Biznes jeszcze bardziej efektywne budowanie i dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, w odniesieniu do ich indywidualnych preferencji, a rozszerzona infrastruktura pozwoli świadczyć usługi dla szerszego grona Klientów biznesowych.

UPC Biznes – rozwiązania „szyte na miarę”

Atutami oferty UPC Biznes jest szybki, stabilny szerokopasmowy Internet do 150 Mb/s, abonament telefoniczny zawierający minuty na połączenia stacjonarne, komórkowe w Polsce i zagranicą (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjny pakiet telewizyjny. Promocyjna oferta UPC Biznes to atrakcyjne pakiety usług, specjalne upusty dla klientów i szereg opcji dodatkowych usprawniających pracę biura.

Dla małych i średnich firm UPC Biznes proponuje kompleksowe rozwiązania w 3 promocyjnych pakietach: „Twoje Domowe Biuro”, „Twoja firma” i „Wszystko dla Firmy”. Każdy pakiet zawiera usługi: Biznes Internet, Biznes Telewizja oraz Biznes Multilinia, dzięki której darmowe minuty mogą być wykorzystywane przez wszystkie linie telefoniczne w firmie na połączenia do sieci stacjonarnych, na komórki, a także do ponad 40 krajów Europy i świata. Dodatkowo, przy zakupie pakietu, w którego skład wchodzi Biznes Internet 30 Mb/s klient otrzymuje jedną licencję, a w przypadku usługi internetowej Biznes Internet 60 Mb/s – dwie licencje na użytkowanie najnowszego narzędzia komunikacyjnego dostępnego online – Microsoft® Office 365.
W UPC Biznes klient ma dodatkowo możliwość negocjowania ceny i warunków współpracy w przypadku niestandardowych potrzeb.

UPC Polska

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.