Adv.pl dla najlepszych brand heroes w sieci – Portal PR - 24PR




Adv.pl dla najlepszych brand heroes w sieci

03.02.2012 Kategoria: Agencje reklamowe, Social media. Autor: admin

Bohater doskonały, czyli brand heroes w social media
Powinno być zabawnie i z przymrużeniem oka – Adv.pl (Lemon Sky) z Grupy ADV pokazuje, że spójna strategia oraz kreatywne podejście to klucz do sukcesu w mediach społecznościowych. Teorię tę potwierdza niesłabnąca popularność Serca i Rozumu czy Henia i Krysi na Facebooku – profilach prowadzonych przez agencję Adv.pl (Lemon Sky) dla TP SA oraz Tesco.

Czy ktoś z nas nie zna Serca i Rozumu – zabawnych maskotek Telekomunikacji Polskiej, symbolizujących dwoistość natury każdego człowieka? Brand heroes TP SA to zdecydowani liderzy wszystkich rankingów i najpopularniejsi bohaterowie marki na Facebooku. Agencja Adv.pl (Lemon Sky) – dzięki swobodnej komunikacji i intrygującym rozmowom – pokazuje nie tylko jak zaskarbić sobie sympatię internautów, ale również udowadnia, że kluczem do sukcesu na Facebooku jest stała interakcja z Facebookowiczami. Fanpage Serca i Rozumu ma już ponad 643 tys. fanów.

„Każdego dnia Serce i Rozum zaskakują swoich fanów. Dzięki angażującym konkursom, śmiesznym pogadankom, ciekawostkom, a także publikacji kolejnych spotów TV udało nam się w pełni zrealizować strategię dla Brand Heros na 2011 rok. Za zdecydowany sukces uznajemy zwiększenie udziału grup docelowych TP w gronie fanów marki na Facebooku i utrzymanie pozycji lidera wśród fikcyjnych bohaterów w mediach społecznościowych” – podkreśla Mariusz Pełechaty, Social Media Manager w Adv.pl (Lemon Sky).

Autentyczność w każdym calu
Z kolei fanpage Ekspertów Tesco – prowadzony również przez agencję Adv.pl (Lemon Sky) – pokazuje, jak ważna jest autentyczność w tworzeniu brand heroes. Ciepła rodzinna atmosfera i zadziwiające podobieństwo Krysi i Henia do naszej cioci i wujka sprawia, że perypetie znanej pary śledzi już ponad 224 tys. fanów na Facebooku.
Agencja Adv.pl (Lemon Sky) tworzy strategie z zakresu social media dla takich marek, jak: Wyborowa, Absolut, Jacob’s Creek, Malibu, Luksusowa z portfolia Pernod Ricard, brandów Serce i Rozum TP SA, Ekspertów Tesco czy dla BZ WBK.

Dział Social Media funkcjonuje w Adv.pl (Lemon Sky) od ponad roku. Liderem zespołu jest Mariusz Pełechaty. Pogłębianie kompetencji w obszarze mediów społecznościowych to jeden z kluczowych kierunków rozwoju Adv.pl (Lemon Sky) w 2012 roku.

Grupa ADV S.A.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.