CAM Media oraz Ad-Vice dla AutoCentrum.pl – Portal PR - 24PR




CAM Media oraz Ad-Vice dla AutoCentrum.pl

06.02.2012 Kategoria: Kampania. Autor: admin

W lutym w Warszawie oraz w Poznaniu ruszyła miesięczna kampania autobusowa typu Full Back dla serwisu motoryzacyjnego AutoCentrum.pl. Adresowana jest do wszystkich fanów motoryzacji. Za realizację kampanii odpowiada Dział Transit CAM Media oraz sieć reklamowa Ad-Vice.

Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku serwisu AutoCentrum.pl jako rzetelnego źródła informacji dotyczących cen paliw na stacjach, cen samochodów oraz usług związanych z ich amortyzacją.
Firma CAM Media odpowiedzialna była za produkcję projektu reklamy i jej ekspozycję na autobusach. Sieć reklamowa Ad-Vice, która obsługuje AutoCentrum.pl, nadzorowała realizacje projektu. Jest to już druga tego typu kampania realizowana dla tej witryny przez CAM Media oraz Ad-Vice. Jej założeniem, jest zwiększenie świadomości serwisu AutoCentrum.pl jako największego niezależnego serwisu motoryzacyjnego. Sieć reklamowa Ad-Vice w ramach prowadzonych działań marketingowych, świadczy dodatkowe usługi doradcze w zakresie promocji należących do niej serwisów.
AutoCentrum.pl jest największym niezależnym serwisem motoryzacyjnym. Aktualne parametry to 2,2 miliona realnych użytkowników i ponad 31 milionów odsłon. Tak wysokie wyniki są efektem wypracowanej unikatowej formuły serwisu.

Podstawą treści w serwisie są informacje pochodzące od użytkowników i opisujące ich doświadczenia motoryzacyjne. Są to w większości bardzo wartościowe informacje dla czytelników – opisują one m.in. faktyczne koszty eksploatacji, usterkowość pojazdu, jak i opinie w poszczególnych tematach. Połączenie tych informacji z aktualnymi wiadomościami i testami aut daje czytelnikowi bardzo użyteczną treść. Na tej podstawie kupuje się w Polsce tysiące aut, usług, części zamiennych, akcesoriów. Większość użytkowników serwisu to konsumenci tuż przed dokonaniem zakupu.

Firma CAM Media prowadzi działalność w obrębie pięciu obszarów: Transit Advertising, Ambient Solutions, Mega Format, Event Unlimited i Retail Ticket. Swoim klientom proponuje kreatywne i spektakularne rozwiązania z zakresu komunikacji niestandardowej.
CAM Media jest liderem jakości na rynku Transit Advertising w Polsce. W ciągu każdego roku realizuje około 100 różnych kampanii Transit Advertising. CAM Media realizowała kampanie dla takich marek jak Electro Word, TVP, Lukas Bank, Promenada, TVN Turbo, TP S.A.
Sieć Reklamowa Ad-Vice dociera do 28 milionów unikalnych użytkowników. Na rynku reklamy internetowej wyróżniasię dynamicznym rozwojem oraz systematyczną rozbudową swojego portfolio. Obecnie zrzesza ponad 240 witryn. Tematyczne pakiety Digital Young, Adrenaline, YellowGreen gwarantują efektywne dotarcie do wybranej grupy docelowej.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.