CAM Media S.A. dla Poczty Polskiej – Portal PR - 24PR




CAM Media S.A. dla Poczty Polskiej

15.02.2012 Kategoria: Agencje reklamowe, Kampania. Autor: admin

Spółka CAM Media S.A. rozpoczęła realizację ogólnopolskiej kampanii reklamowej dla Poczty Polskiej. Jej celem jest promocja nowoczesnych paczek pocztowych, w szczególności dwóch nowych usług – przesyłki biznesowej i gabarytowej.

Przesyłki biznesowe skierowane są głównie do firm i właścicieli sklepów internetowych. Wyróżnia je m.in. prosty sposób obliczania opłaty za ich nadanie – koszty przesyłki uzależnione są bowiem nie od wagi, ale rozmiaru i liczby wysyłanych paczek. Sprawniej też przebiega proces adresowania – wystarczy skorzystać z łatwej w obsłudze aplikacji internetowej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów biznesowych, Poczta Polska wprowadziła również gwarantowany termin dostarczenia – przesyłki biznesowe docierają do adre-sata w ciągu dwóch dni roboczych.

Dla Klientów indywidualnych przygotowana została oferta przesyłek gabarytowych. Także w tym przypadku ważny jest rozmiar, a nie waga paczki. Aby nadać przesyłkę, wystarczy nabyć w urzędzie pocztowym odpowiedniej wielkości opakowanie. Do wyboru jest aż 5 rodzajów pudełek – już najmniejsze z nich może służyć do nadania nawet 20-kilogramowej paczki. Przesyłka gabarytowa to najprostszy i najwygodniejszy sposób wysyłki – zakup opakowania równoznaczny jest z opłaceniem usługi.

Innowacyjny charakter wprowadzonych przez Pocztę Polską produktów podkreślony został także w kreacji kampanii. Komunikacja opiera się bowiem na wykorzystaniu postaci superbohatera, stanowiącego symboliczną ilustrację całego pakietu usług paczkowych i ich dopasowania do potrzeb Klientów Poczty Polskiej.

Trwające do 28 lutego działania reklamowe obejmą zarówno prasę, telewizję, radio oraz internet, jak też komunikację BTL w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju. Kreację kampanii opracowała agencja CAM Media, zaś spot reklamowy przygotował dom produkcyjny Metro Films we współpracy ze studiem animacyjnym Mojotribe. Za zakup mediów odpowiada Value Media.

CAM Media S.A.

Podobne wpisy:

Tagi: ,







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.