Incana S.A. realizuje pierwsze założenego planu rozwoju – Portal PR - 24PR




Incana S.A. realizuje pierwsze założenego planu rozwoju

10.02.2012 Kategoria: Wieści za spółek. Autor: admin

Koniec przebudowy sieci dystrybucyjnej, wprowadzenie nowej linii produktów oraz modernizacja pracowni projektowej – tak realizację podstaw strategii rozwoju podsumował zarząd spółki Incana S.A., notowanego na NewConnect producenta i dystrybutora innowacyjnych systemów dekoracji elewacji. Pierwsze efekty wykonania założonego planu mają być widoczne w wynikach finansowych za 2012 rok.

Produkty marki Incana dostępne są w dwóch kategoriach: inside oraz outside. Oznacza to, iż tych pierwszych można używać do dekoracji ścian wewnętrznych (hol, kuchnia, łazienka) oraz innych elementów wnętrz jak np. kominki. Produkty typu outside dedykowane są do użytku na zewnątrz budynków i ogrodzeń. Kierując się tym podziałem, Spółka wyodrębniła dwa kanały dystrybucji. W ramach reorganizacji kanału inside Incana S.A. zawarła umowy z dystrybutorami, dzięki którym produkty Spółki pojawią się w 600 nowych punktach sprzedaży.

„Obserwując sprzedaż naszych produktów oraz badając jej strukturę, zdecydowaliśmy się na przebudowę sieci dystrybucji. Nasza główna działalność to produkcja, w związku z czym musieliśmy rozwiązać kwestię trudności z logistyką naszych wyrobów. Dzięki nowym partnerom uzyskaliśmy logistyczny dostęp do 600 punktów sprzedaży oraz zdecydowaliśmy o wydzieleniu dodatkowego regionu sprzedaży. Spodziewamy, iż nasze działanie znajdzie odzwierciedlenie w wynikach finansowych w 2012 roku.” – mówi Dariusz Suchy, prezes zarządu Incana S.A.

Dolnośląski Producent negocjuje także kontrakty z trzema dużymi dystrybutorami ceramiki budowlanej z regionu Polski Centralnej i Południowo-Wschodniej.

„Jedna z umów została już zawarta. W kwestii pozostałych dwóch jeszcze toczą się rozmowy. Ich pomyślne zakończenie jest dla nas istotne ze względu na możliwość dalszego zwiększenia obszaru dostępności produktów marki Incana. Zawarcie tych umów przyczyni się także do stałego zwiększania efektywności sprzedaży na rynku krajowym.” – tłumaczy Dariusz Suchy

Od początku lutego br. trwają także prace związane z rozwojem kanału sprzedaży produktów outside. Spółka planuje poszerzyć sieć docelowo do 100 nowych punktów sprzedaży. Produkty marki Incana miałby się w nich znaleźć do końca II kwartału br.

W tym miesiącu rozpoczęto również modernizację atelier projektowego. W odświeżonej pracowni powstanie nowa linia produktów, która pojawi się na rynku na początku III kwartału br.

„Modernizacja naszej pracowni projektowej oparta będzie na przygotowaniu nowych wzorów przemysłowych, rozbudowaniu i unowocześnieniu parku maszynowego. Chcemy stworzyć również komórkę odpowiedzialną za testowanie nowych produktów. Pełne uruchomienie pracowni planujemy na początek marca, kiedy to rozpoczną się prace nad wprowadzeniem nowej linii produktów na rynek. W pierwszej kolejności zaprezentujemy produkty z kategorii inside Naszym celem będzie połączenie  nowoczesnego wzornictwa z odważną kolorystyką.” – mówi prezes Incany.

Zarząd Spółki zapowiada, iż realizacja strategii powinna przynieść widoczne rezultaty w wynikach rocznych za 2012 rok. Tymczasem, pierwsze podsumowanie wyników finansowych za 2011 rok będzie można znaleźć w raporcie okresowym za IV kwartał. Publikacja raportu zaplanowana jest na 14. lutego br.

Incana S.A.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.