Multi Communications dla Dettol – Portal PR - 24PR




Multi Communications dla Dettol

09.02.2012 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Dettol, marka z portfolio Reckitt Benckiser, od początku roku jest piarowo wspierana przez Multi Communications. Agencja została wybrana w ramach przetargu do przeprowadzenia całorocznej kampanii.

Dettol jest marką środków biobójczych, antybakteryjnych mydeł i żeli, z ponad 70 letnim doświadczeniem w zakresie higieny i ochrony przed infekcjami. Produkty dostępne są na polskim rynku masowym od stycznia tego roku. W naszym portfolio klienta są również leki (Dettol Med – antyseptyk do przemywania ran).
Multi Communications odpowiedzialne jest za lounch nowych produktów, działania edukacyjne, relacje z mediami, ekspertami i partnerami.

– Dettol to kolejna już marka Reckitt Benckiser powierzona obsłudze Multi Communications. Cieszymy się z zaufania, którym obdarzył nas klient, którego produkty są jednymi z najczęściej wybieranych przez konsumentów na całym świecie. To także poszerzenie portfolio klientów zespołu specjalizującego się już od kilku lat w edukacji zdrowotnej – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director w Multi.

Za projekt ze strony Multi Communications odpowiada Olga Buczyńska, account manager.

Multi Communications Sp. z o.o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.