Samsung: aplikacja Chelsea FC dla smartfonów z systemem Bada i Android – Portal PR - 24PR




Samsung: aplikacja Chelsea FC dla smartfonów z systemem Bada i Android

25.02.2012 Kategoria: Technologie, Telefony. Autor: admin

Samsung Electronics Co. Ltd., globalny lider w dziedzinie elektroniki użytkowej oraz sponsor klubu piłkarskiego Chelsea, z przyjemnością informuje, że jest już dostępna oficjalna aplikacja Chelsea FC w wersji dla systemów operacyjnych bada i Android.

Aplikacja została opracowana w ramach długofalowego partnerstwa między firmą a klubem piłkarskim Chelsea i oferuje fanom szersze podejście do rozrywki futbolowej.

Bezpłatną aplikację można pobrać w 122 krajach pod adresem www.samsungapps.com, a do maja 2012 r. będzie ona dostępna wyłącznie w usłudze Samsung Apps.

Oficjalna aplikacja Chelsea FC zapewni fanom lepszy dostęp do bieżących informacji i materiałów z meczów rozgrywanych w Barclays Premier League, Pucharze Anglii, Pucharze Ligi Angielskiej oraz Lidze Mistrzów UEFA.

Kluczowe funkcje aplikacji:
Codzienne materiały wideo
Mecze na żywo – komentarz tekstowy, składy drużyn, statystyki i wyniki aktualizowane w czasie rzeczywistym
Imprezy sportowe – z możliwością dodawania imprez bezpośrednio do kalendarza
Wyniki meczów i tabela ligi
Profile graczy
Bieżące informacje i historia klubu
My Chelsea – ulubione treści zgromadzone w jednym miejscu
Tapety i wykresy

Ponadto abonenci Chelsea TV uzyskają ekskluzywny dostęp do najciekawszych momentów meczu, komentarza audio na żywo oraz specjalnych wideoklipów.

Sunny Hwang, wiceprezes i dyrektor ds. globalnego marketingu sportowego w Samsung Electronics, powiedział: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować oficjalną aplikację Chelsea FC fanom piłki nożnej. Jest to cenna inicjatywa, w ramach której sponsor i klub wspólnie przybliżają fanów do sportu. Wykorzystując swoje inteligentne technologie, Samsung będzie nadal wzbogacał wrażenia fanów i rozniecał ich pasje, co stanowi podstawowy cel naszego sponsoringu”.

Jerry Newman, dyrektor ds. marketingu cyfrowego i relacji z klientami w Chelsea Football Club, powiedział: „Chelsea FC i Samsung wciąż wyznaczają nowe standardy sponsoringu sportowego. Opracowywanie platform, które pozwalają zacieśnić relacje z fanami Chelsea na całym świecie, jest zasadniczym elementem naszej strategii, więc bardzo cieszymy się, że Samsung podziela tę wizję”.

Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.samsungapps.com oraz na stronie Samsung Apps na Facebooku: http://www.facebook.com/SamsungApps.

Samsung i Chelsea FC — informacje

Samsung jest oficjalnym sponsorem Chelsea, klubu angielskiej Premier League, od 2005 roku i przedłużył umowę do końca sezonu 2012/2013. Samsung korzysta z szerokich przywilejów sponsorskich, w tym wyłączności na wszystkie produkty elektroniki użytkowej, takie jak aparaty cyfrowe, telefony komórkowe i sprzęt informatyczny. Partnerstwo firmy Samsung z Chelsea zdobyło tytuł „Najlepszego sponsoringu zespołu sportowego” w 2007 r. oraz „Najlepszej zintegrowanej kampanii marketingu sportowego” w 2008 r. w prestiżowym konkursie Sports Industry Awards.

Samsung Apps — informacje

Samsung Apps to platforma oferująca różnorodne aplikacje mobilne specjalnie opracowane i wyselekcjonowane pod kątem telefonów komórkowych firmy Samsung. To nowy, mobilny świat firmy Samsung, który oferuje użytkownikom zupełnie nowe doświadczenia.

*Dostępność aplikacji może zależeć od urządzenia i kraju

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.