Światovid: nowa metodologia badania internetu – Portal PR - 24PR




Światovid: nowa metodologia badania internetu

15.02.2012 Kategoria: Badania rynkowe, INTERNET. Autor: admin

Narzędzi monitoringu sieci pojawia się w Polsce coraz więcej. Rośnie również popyt na tego typu usługi. Agencja Harder&Harder, opracowała unikalną, autorską metodologię Światovid. Daje ona pełną kontrolę nad działaniami on-line i zapewnia niezwykle szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci. Światovid ma więc realną szansę na zdominowanie w Polsce tego typu usług.

Metodologia, proponowana przez Harder&Harder posiada najlepsze, dostępne na rynku rozwiązania. To pierwszy w Polsce tak zaawansowany i kompleksowy system monitorujący i analizujący treści powstałe w sieci. Stosowaną przez Harder&Harder metodą badawczą jest pogłębiona analiza treści dostosowana do specyfiki środowiska internetu (tekstów artykułów prasowych, blogów, mikroblogów, social media i postów z forów internetowych). Badania wykonywane w ramach usługi Światovid są realizowane zgodnie z zachowaniem wszystkich standardów badawczych dla analizy treści – dzięki temu zawierają bardzo rzetelne i pogłębione informacje.

Raporty agencji Harder&Harder to pogłębione analizy medialne materiałów pochodzących z portali internetowych (fora, blogi, newsy, artykuły) i social media. Obrazują one działania komunikacyjne firm, marek lub usług prowadzonych w mediach w dowolnym czasie. Umożliwiają porównanie  obecności w mediach organizacji oraz jej konkurentów. Raporty pozwalają na przyjrzenie się, jak media czy internauci traktują wybrane zagadnienia, odkryć nowe insighty czy też wyłonić internetowych liderów opinii. Metodologia Światovid świetnie sprawdza się w działaniach sprzedażowych i określaniu warunków rozwoju firmy. Światovid, zbierając dane ilościowe i jakościowe z sieci, wspomaga również planowanie kampanii on-line oraz niweluje sytuacje kryzysowe.

Podczas przygotowywania raportów agencja Harder&Harder stosuje się do wszystkich standardów badawczych, przyjętych dla analizy treści. Wysoką jakość analiz zapewnia również doświadczenie i wiedza ekspercka zespołu, dotycząca badań komunikacji, nabyta m.in. w SMG/KRC Millward Brown oraz Streetcom.

„W odpowiedzi na potrzeby Klientów, stworzyliśmy narzedzie, które na tę chwilę jest najbardziej kompletnym i miarodajnym systemem w Polsce. Naszą ideą jest dostarczać Klientom pełen, internetowy obraz ich marek oraz otoczenia konkurencyjnego” -mówi Mariusz Woźnicki, prezes i założyciel Harder&Harder, jeden z pionierów marketingu szeptanego w Polsce.

System na chwilę obecną kompleksowo monitoruje serwisy informacyjne, platformy Social Media ( Facebook, Goldenline, Nasza Klasa), ponad 500 forów, wszystkie polskie platformy blogowe oraz mikroblogi (Tweeter, Pinger, Blip).

Sisu . PR . Design . Marketing

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.