TBWA \ TEQUILA powiększa dział Digital – Portal PR - 24PR




TBWA \ TEQUILA powiększa dział Digital

23.02.2012 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Jakub Szymczyk dołączył do zespołu agencji kreatywnej TBWA \ TEQUILA i jako Project Manager wzmocnił dział Digital. Do jego obowiązków należy m.in. nadzór nad produkcją projektów z zakresu technologii cyfrowych prowadzonych dla klientów agencji.

Kuba odpowiada również za opracowywanie mechanizmów aktywizacji konsumenckich w Internecie. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami (serwisy www, aplikacje internetowe, aplikacje mobilne) oraz budowaniu strategii działań w mediach społecznościowych.

Przed dołączeniem do zespołu TBWA \ TEQUILA związany był m.in. z MRM Worldwide, Canal+ Cyfrowy, Emarketing Experts czy agencją Biuro Podróży Reklamy. Pracował m.in. dla takich klientów jak: MasterCard, Enea, Sony Poland, Lindt & Sprüngli, Velux, Leroy Merlin, Imprerial Cinepix, Fly.pl czy Invest Bank.

Jakub jest studentem Automatyki i Robotyki na Politechnice Warszawskiej. Jego hobby to fotografia, narciarstwo i motoryzacja.

Informacje o TBWA \ TEQUILA
TBWA \ TEQUILA – na rynku od 1997 roku; zatrudnia 90 pracowników. Kreatywna agencja sieciowa działająca w oparciu o metodologię Disruption & Media Arts. Jedna z najczęściej nagradzanych agencji w Polsce. Na swoim koncie posiada liczne nagrody w takich konkursach jak: Effie, KTR, Boomerang, Golden Arrow, Złote Orły, Kreatura. Kluczowi klienci TBWA \ TEQUILA to m.in. Henkel, Kompania Piwowarska SA, Kraft Foods, Manufaktura, Michelin, Nissan, Unilever Polska, Wyborowa S.A.

TBWA PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.