TelePolska bada satysfakcję Klientów – Portal PR - 24PR




TelePolska bada satysfakcję Klientów

15.02.2012 Kategoria: Badania rynkowe, Telekomunikacja. Autor: abeoNET

Od połowy lutego TelePolska rozpoczęła badanie satysfakcji Klientów. Działania mają na celu poznanie opinii Odbiorców na temat firmy i jej oferty, a tym samym poprawę jakości ich obsługi.

W tym roku TelePolska obchodzi 10-lecie swojej działalności. Jubileusz jest dla spółki okazją do dokonania oceny dotychczas podjętych działań oraz do wyznaczenia celów i zadań na kolejne lata, w tym także w obszarze podnoszenia jakości obsługi klienta i doskonalenia oferty usług telekomunikacyjnych.

Do wyrażenia opinii na temat poziomu satysfakcji i oczekiwań z otrzymywanych usług a także obsługi, TelePolska zachęca swoich abonentów w specjalnym liście do nich skierowanym. Ankieta dostępna jest na stronie internetowej www.telepolska.pl. Można ją również wypełnić w wersji papierowej.

Satysfakcja Odbiorców jest kluczowym czynnikiem w działaniu każdej firmy – Informacje, które zdobędziemy podczas badań, będą stanowić punkt odniesienia do pracy nad polepszeniem relacji
z Klientami
– mówi Agnieszka Kamińska, Kierownik ds. Trade Marketingu w TelePolsce. Dzięki ankietom możliwe będzie poznanie opinii Usługobiorców, a także ich oczekiwań w stosunku do firmy. Badanie pokaże również, jaka część standardów obsługi spełniana jest przez pracowników i współpracowników TelePolski – Chcemy dowiedzieć się, jakie są silne i słabe strony firmy w procesie kontaktów z klientami, a także ustalić, w których obszarach możemy zwiększyć swoją pozycję wobec konkurencji. Wiedza ta pozwoli nam na podejmowanie odpowiednich działań w celu maksymalizacji satysfakcji Abonentów – dodaje Agnieszka Kamińska.

W lipcu 2011 roku TelePolska przyjęła Kodeks Dobrych Praktyk, który także od lutego br. został włączony do umów z firmami, współpracującymi z Operatorem. Podwyższanie standardów obsługi Klientów stanowi obecnie priorytet dla TelePolski.

TelePolska Sp. z o.o. to niezależny operator telekomunikacyjny, należący do grupy kapitałowej Tele-Polska Holding S.A. notowanej na rynku NewConnect, prowadzonym przez GPW w Warszawie. TelePolska działa na polskim rynku od 2001 roku. Klientom biznesowym oferuje funkcjonalne rozwiązania telekomunikacyjne obniżające koszty i umożliwiające większą efektywność komunikacji. W swojej ofercie posiada również atrakcyjne cenowo usługi dla odbiorców indywidualnych. Priorytetem działalności TelePolska jest świadczenie najwyższej jakości usług przy zachowaniu konkurencyjnej ceny i profesjonalnej obsługi Klienta. Od czerwca 2010 r. TelePolska realizuje inicjatywę Społeczny Operator Telekomunikacyjny, przeznaczając cześć swoich dochodów dla organizacji, które kierują swoją pomoc do potrzebujących, w szczególności do dzieci. Więcej informacji o TelePolsce: www.telepolska.pl, oraz o projekcie SOT: www.spolecznyoperator.pl.

Dodatkowych informacji udziela:

Agnieszka Nierychlewska
agnieszka@magnifico.com.pl
Tel. 661 461 480

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.