Braas dla domu dziecka w Chorzenicach – Portal PR - 24PR




Braas dla domu dziecka w Chorzenicach

22.03.2012 Kategoria: CSR. Autor: admin

Dzięki udziałowi marki Braas w programie Zielona Stopa Filantropa, w piątek, 16 marca, udało się przekazać nowoczesną, energooszczędną lodówko-zamrażarkę na rzecz Domu Dziecka w Chorzenicach. To już piąte tego typu wdrożenie od początku działalności programu.

Modernizacja wyposażenia Rodzinnych Domów Dziecka, a przez to obniżenie rachunków za prąd oraz poprawa stanu środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie emisji dwutlenku węgla i ograniczenie liczby wyrzucanych elektrośmieci, to główne cele proekologicznej akcji społecznej „Zielona Stopa Filantropa”. Program Fundacji Nasza Ziemia, który wspiera marka Braas, rozpoczął się 11 maja 2011 r.

Program „Zielona Stopa Filantropa”, który postanowiła wesprzeć marka Braas, ma na celu poprawę efektywności energetycznej placówek dziecięcych, m.in. poprzez wymianę starego sprzętu AGD na nowoczesne urządzenia wysokiej klasy energetycznej oraz wymianę tradycyjnych żarówek na świetlówki energooszczędne. Urządzenia AGD, zwłaszcza wysokiej klasy energooszczędności, to inwestycja, na którą rodzinne domy dziecka zwykle nie mają środków w swoich budżetach. Ich zakup przez Fundację Nasza Ziemia, przy wsparciu marki Braas, przyczyni się do unowocześnienia tych placówek, dając ich wychowankom uśmiech, a jednocześnie chroniąc środowisko. Program i działania w nim podejmowane przyczynią się także do ograniczenia kosztów związanych z ich comiesięczną eksploatacją.

Wymiana starego sprzętu i tradycyjnych żarówek to również duża korzyść dla środowiska naturalnego, przyczynia się bowiem do ograniczenia zużycia energii elektrycznej
oraz zmniejszenia emisji dwutlenku węgla do atmosfery. Kolejną korzyścią, płynącą z programu, jest ograniczenie liczby elekrośmieci, wyrzucanych na składowiska śmieci (głównie telefonów komórkowych). Pomoże to także zmniejszyć wykorzystanie nieodnawialnych zasobów naturalnych Ziemi.
Zdecydowaliśmy się kontynuować naszą współpracę z Fundacją Nasza Ziemia również w tym roku, ponieważ widzimy, że nasze wspólne działania przynoszą efekty, a to dla naszego zespołu prawdziwa satysfakcja. – mówi Grzegorz Barycki, Dyrektor Marketingu Monier.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.