Grupa WALK po raz kolejny dla TEDxWarsaw – Portal PR - 24PR




Grupa WALK po raz kolejny dla TEDxWarsaw

14.03.2012 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Grupa WALK została partnerem trzeciej edycji TEDxWarsaw. TEDx to interdyscyplinarne spotkania organizowane pod marką TED przez pasjonatów na całym świecie. W ramach współpracy agencje należące do WALK odpowiadają za przygotowanie identyfikacji wizualnej oraz działania komunikacyjne wydarzenia.

Działania public relations związane z konferencją TEDxWarsaw 2012 realizuje agencja WALK PR. Kreacje oraz produkcję materiałów brandingowych organizatorzy powierzyli WALK Creative. Natomiast komunikację w mediach społecznościowych prowadzi WALK Social Media. Tegoroczna współpraca to kolejny projekt realizowany przez WALK dla TEDxWarsaw.

TEDxWarsaw jest niezależnie organizowanym wydarzeniem pod marką TED, dającym możliwość lokalnej społeczności do wspólnej analizy i dyskusji na temat przedstawionych zagadnień, obejmujących szeroką tematykę idei uznanych za warte popularyzowania. Spotkania TEDx odbywają się na całym świecie – w Dubaju, Londynie, Amsterdamie, Tokio czy Warszawie. Pierwsze spotkanie TEDxWarsaw został zorganizowane w 2010 r.

Tegoroczna konferencja odbędzie się 22 marca br. w Multikinie Złote Tarasy. Wśród prelegentów TEDxWarsaw 2012, którego hasłem przewodnim jest „Inspire to be inspired”, znaleźli się m.in.: designer i wynalazca – Tom Bieling, alpinistka – Anna Lichota, Naczelny Rabin Polski – Michael Schudrich i dziennikarka – Karolina Sulej. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wydarzenie będzie również transmitowane w internecie.

Organizację TEDxWarsaw 2012 wspierają firmy UPC, Microsoft, jPalio oraz Audioteka.pl. Patronami medialnymi są MaleMEN, Magazyn Coaching oraz serwisy next.gazeta.pl media2.pl. Partnerami wydarzenia, oprócz Grupy WALK, są Multikino, Kampier Paper, Hakus Printers, EM LAB, StreamOnLine, Confected, POL-MAK oraz British Council.

www.tedxwarsaw.com

WALK jest niezależną, polską grupą marketingową. W ramach WALK funkcjonuje obecnie pięć business unitów – WALK Creative – odpowiadający za kreację ATL/BTL/Interactive, WALK PR – zajmujący się komunikacją PR, WALK Social Media – prowadzący projekty społecznościowe, WALK Design – przygotowujący projekty z zakresu CI, packagingu oraz tworzenia nowych marek, oraz WALK Events – specjalizujący się w field marketingu i eventach.

WALK

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.