Juice-Social dla brytyjskiego IDG – Portal PR - 24PR




Juice-Social dla brytyjskiego IDG

15.03.2012 Kategoria: Agencje reklamowe, Social media. Autor: admin

Juice-Social specjalizujący się w kompleksowych usługach z zakresu social media marketingu rozpoczął współpracę z międzynarodowym wydawnictwem IDG. Juice będzie doradzał wydawcy w zakresie obecności w mediach społecznościowych wszystkich jego brytyjskich tytułów.

Brytyjskie wydawnictwo posiada w swoim portfolio takie tytuły jak CIO, Macworld PC Advisor, czy znane także na polskim rynku Computerworld oraz PC World.

Wszystkie tytuły należące do IDG UK otrzymają wsparcie online i wideo ze strony Juice-Social. Agencja zajmie się także projektowaniem i dostosowywaniem fan pages do obowiązującej od niedawna na Facebook funkcji Timeline.

„Współpracujemy z Juice przy kilku naszych projektach związanych również z produkcją filmów i web designem. To, co przekonuje nas do współpracy z zespołem Juice to przede wszystkim najwyższa jakość proponowanych przez nich rozwiązań, która dla nas jest priorytetem” – mówi Jean-Christophe Hermier, Head of Online B2B w IDG UK.

Jednym ze strategicznych celów Juice-Social jest znaczące rozszerzenie działań na brytyjskim rynku. Nasza obecność w UK z usługami z zakresu social media marketingu staje się nieunikniona ze względu na obecność studia Juice na tym rynku, jeśli chodzi o post-produkcję filmów i projekty związane z designem” – dodaje Ania Skorupska, odpowiedzialna w Juice-Social za rozwój biznesu oraz wprowadzanie nowych produktów.

O Juice-Social.

Juice-Social to niezależna komórka, wydzielona ze struktur wrocławskiego studia Juice, która jest wyspecjalizowana w obsłudze social media marketingu. Tworzą ją ludzie od dawna związani z mediami społecznościowymi, zarówno w ramach Juice, jak i spoza studia. Za rozwój Juice-Social odpowiada Ania Skorupska.

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.