Partnerstwo LEWIS PR i CHARIOT – Portal PR - 24PR




Partnerstwo LEWIS PR i CHARIOT

23.03.2012 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

LEWIS PR oraz Agencja Interaktywna Chariot podjęły decyzję o współpracy. Obie firmy będą wspólnie występować przy projektach wymagających połączenia działań interaktywnych oraz komunikacji medialnej. Dzięki temu kampanie będą realizowane w sposób jeszcze bardziej kompleksowy.

„W dzisiejszym świecie coraz rzadziej można spotkać kampanie wymagające działań czysto PR. Odpowiadając na to wyzwanie LEWIS PR łączy siły z jedną z najlepszych, innowacyjnych i działających nieszablonowo agencji interaktywnych na rynku, docenionej zarówno w Polsce jak i na świecie” – powiedział Łukasz Kluj, Dyrektor Regionalny LEWIS PR.

Agencje z sukcesem współpracowały już podczas akcji charytatywnej „Hardkorowa Paczka”, sygnowanej przez Roberta Burneikę.

„Współpraca z LEWIS PR to dla nas duży zaszczyt. Imponuje nam zarówno doświadczenie, jak i dynamiczny sposób prowadzenia agencji. Dzięki dostępowi do międzynarodowego know-how nasze produkcje nabiorą jeszcze większego blasku” – powiedział Jakub Rydwański, Dyrektor Generalny Agencji Interaktywnej Chariot.

Bogate portfolio klientów, ugruntowana pozycja na rynku oraz elastyczność w prowadzeniu biznesu są gwarantem powodzenia partnerstwa obu firm.

LEWIS PRjest globalną firmą komunikacyjną. Oprócz relacji z tradycyjnymi mediami i analitykami, LEWIS PR specjalizuje się w social media, marketingu cyfrowym oraz usługach kreatywnych. Współpracuje z firmami w ramach wprowadzania zintegrowanych programów komunikowania na międzynarodową skalę. LEWIS PR pracuje dla wiodących i nowo powstających marek z różnych branż, m.in. technologicznej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, konsumenckiej, ochrony zdrowia, ubezpieczeń, prawnej, non-profit. LEWIS PR posiada ponad 20 biur na terenie Stanów Zjednoczonych, EMEA oraz w regionie Azji i Pacyfiku, z lokalnymi siedzibami w San Francisco, Londynie i Singapurze.

Agencja Interaktywna Chariot®posiadająca przeszło pięcioletnie doświadczenie w branży interaktywnej. Specjalizująca się w realizacji interaktywnych projektów, social media, kreacji graficznych, strategii marketingowych i wszelakiego rodzaju usługach kreatywnych. Z powodzeniem wprowadza nowe marki na rynek, a istniejącym pomaga zaistnieć na tle konkurencji. W 2009 roku została umieszczona w publikacji „Creative Agency Awards” – listy 99 najbardziej kreatywnych agencji na świecie, a w 2011 otrzymała nominację do IAB MIXX Awards. Aktualnie posiada 3 oddziały w Sztokholmie (Szwecja), Las Vegas (USA) i Krakowie (Polska).

LEWIS PR

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.