Rada Etyki Reklamy zmienną jest w kwestii spotu reklamowego Old Spice – Portal PR - 24PR




Rada Etyki Reklamy zmienną jest w kwestii spotu reklamowego Old Spice

22.03.2012 Kategoria: Reklama. Autor: admin

W związku z decyzją Zespołu Orzekającego przy Radzie Etyki Reklamy w sprawie reklamy Old Spice zapytani o swoje zdanie konsumenci jednogłośnie wyrazili swoje stanowisko wobec sprawy. Jak wynika z przeprowadzonej ankiety, większość głosujących nie poczuła się obrażona przez reklamy marki Old Spice. Stanowisko zostało podzielone również przez samą Komisję Etyki Reklamy, która w wyniku odwołania od pierwszej decyzji ostatecznie uznała, że reklamy Old Spice nie dyskryminują mężczyzn i nie naruszają Kodeksu Etyki Reklamy.

Aby to uczcić, Old Spice przygotowało trzy najświeższe reklamy, które mają na celu przekonać, że poczucie humoru to motyw przewodni komunikacji marki. Spoty reklamowe zostały umieszczone na oficjalnym kanale marki Old Spice na YouTube http://www.youtube.com/OldSpicePolska i oddane pod ocenę konsumentów.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.