Sport Evolution trzeci rok z marką Reebok – Portal PR - 24PR




Sport Evolution trzeci rok z marką Reebok

27.03.2012 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Reebok przedłużył współpracę z agencją marketingu sportowego Sport Evolution. Agencja będzie odpowiedzialna za działania komunikacyjne marki w obszarze runningu i triathlonu. Umowa obowiązuje do końca roku.

Do zadań agencji należeć będzie m.in.: PR produktowy, współpraca z kluczowymi dla klienta mediami, zaplanowanie i realizacja działań sponsoringowych oraz prowadzenie stoiska promocyjno-sprzedażowego marki Reebok poczas największych targów i imprez biegowych w kraju. Zaplanowano również akcje skierowane do dynamicznie rozwijającej się społeczności triathlonistów w Polsce.

Celem prowadzonych działań będzie wsparcie kluczowych produktów marki oraz budowa jej wizerunku w oparciu o rewolucyjny trening wytrzymałościowo-siłowy CrossFit®, stanowiący centralny element nowej, globalnej kampanii Reebok „Nadeszła Rewolucja w Treningu”. Celem kampanii jest zmiana sposobu, w jaki ludzie na całym świecie postrzegają, definiują i doświadczają fitness oraz pokazanie, że CrossFit oferuje to wszystko, co kochają w sporcie.

Za obsługę klienta z ramienia agencji Sport Evolution odpowiedzialni będą Piotr Jakóbik, Michał Drelich i Marcin Mikusek. Umowa obowiązuje do końca roku. Agencja współpracuje z klientem od 2010 roku.

O Reebok

Reebok International Ltd., z siedzibą w Canton, w stanie Massachusetts, to czołowy światowy projektant, producent i dystrybutor obuwia, strojów i sprzętu sportowego, fitness i codziennego. Jako przedsiębiorstwo zależne od Grupy Adidas, firma działa w ramach różnorodnych oddziałów pod markami Reebok, Reebok-CCM Hockey oraz Sports Licensed Division.

Sport Evolution

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.