Wiosna w kawiarniach Starbucks – Portal PR - 24PR




Wiosna w kawiarniach Starbucks

14.03.2012 Kategoria: Kulinaria. Autor: admin

14 marca 2012 roku, Starbucks wprowadza w swoich kawiarniach wyjątkowe nowości. Pierwszą z nich jest zmiana opakowań kaw ziarnistych związana z ich nowym podziałem według profilu palenia, dzięki czemu klienci jeszcze szybciej i łatwiej będą mogli znaleźć idealną dla siebie kawę. Dodatkowo, w odpowiedzi na sugestie naszych gości, wprowadziliśmy do naszej oferty zupełnie nowe, lekko palone kawy ziarniste Starbucks® Blonde Roast, które charakteryzują się łagodnym, subtelnym smakiem.

W okresie wiosennym szczególną wagę będziemy przykładać też do przygotowywania idealnego espresso, na bazie którego powstają wszystkie nasze napoje kawowe. Ponadto nasi goście będą mogli delektować się smakiem swojej ulubionej kawy podawanej w nowych, eleganckich, porcelanowych kubkach.

W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów, którzy chcieli w łatwiejszy sposób odkrywać swoje ulubione kawy, firma Starbucks wprowadziła nowy podział kaw ziarnistych według profilu ich palenia. Klienci będą mieli do wyboru kawy lekko palone (Blonde), średnio palone (Medium) oraz mocno palone (Dark). Dodatkowo dla klientów, którzy poszukiwali łagodniejszego smaku kawy, stworzyliśmy nową linię kaw ziarnistych Starbucks® Blonde Roast, których cechą charakterystyczną jest niepowtarzalny, delikatny smak bez wyraźnie wyczuwalnej nuty palenia. Już od dziś będą oni mogli spróbować dwóch nowych mieszanek ziaren 100% arabica – Veranda Blend™ oraz Willow Blend™.

W okresie wiosennym jeszcze większą wagę przywiązujemy do zaparzania perfekcyjnego espresso, aby wszystkie napoje na jego bazie były jeszcze bardziej wyjątkowe. W Starbucks do przygotowania espresso wykorzystujemy legendarną mieszankę ziaren Espresso Roast™, która świetnie komponuje się i smakuje
z mlekiem. Wszystkie nasze napoje kawowe zawdzięczają swój wyśmienity smak idealnemu połączeniu słodkiego, wyrazistego espresso z jedwabistym, doskonale spienionym mlekiem. W Starbucks mleko spieniane jest pojedynczo do każdej kawy, co gwarantuje doskonałą jakość napoju – jego wyjątkowy smak, odpowiednią temperaturę oraz kremową konsystencję. Perfekcyjnie przygotowana kawa z mlekiem to prawdziwe dzieło sztuki, dlatego nasi bariści na życzenie klienta mogą udekorować jego Caffè Latte artystycznym wzorem. Aby codzienny rytuał picia kawy stał się jeszcze większą przyjemnością, będziemy podawać ją w nowych, eleganckich, porcelanowych kubkach z delikatnie wytłoczonym nowym logo Starbucks.

Ponadto w naszych kawiarniach będą przeprowadzane degustacje espresso oraz Caffè Latte, podczas których klienci będą mogli dowiedzieć się, jak przygotowywany jest idealny shot espresso oraz kawa z mlekiem, a także zobaczyć przykładowe Latte Art.

Oprócz oferowania doskonałej kawy, Starbucks codziennie stara się zapewnić swoim klientom światowej klasy obsługę, poprzez nawiązywanie z nimi kontaktu oraz budowanie relacji opartych na wzajemnym poznawaniu się. Właśnie z tego powodu zdecydowaliśmy się wprowadzić identyfikatory z imionami naszych partnerów, które pozwolą nam przedstawić się naszym klientom oraz pomogą zbudować z nimi bliższą, unikalną więź.

„Nowości, jakie wprowadzamy w kawiarniach Starbucks to odpowiedź na potrzeby naszych klientów, którzy poszukują swoich ulubionych smaków. Mamy nadzieję, że nowy podział kaw ze względu na stopień ich palenia i zmiana opakowań pozwoli naszym gościom na jeszcze łatwiejsze odnalezienie mieszanki ziaren, która najbardziej im odpowiada, a ogromna waga, jaką przywiązujemy do przygotowania perfekcyjnego shotu espresso, pozwoli nam stworzyć idealną kawę dla każdego” – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. „Zapraszamy więc wszystkich do odwiedzania naszych kawiarni i odkrywania niezwykłego świata naszej najwyższej jakości kawy. Zachęcamy też do zapoznania się z nową wiosenną linią naszych kubków termicznych i ceramicznych” – dodała Izabela Winsztal.

Informacja o Starbucks

W 1971 roku firma Starbucks Coffee Company zobowiązała się do pozyskiwania i palenia najwyższej jakości kawy arabica. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

Questia sp. z o.o. sp.k.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.