Ad-vice dołącza do IAB Polska – Portal PR - 24PR




Ad-vice dołącza do IAB Polska

16.04.2012 Kategoria: Agencje reklamowe, Organizacje. Autor: admin

Do grona firm członkowskich Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyła kolejna firma. Członkiem nadzwyczajnym IAB Polska została sieć reklamowa Ad-Vice.

Wstąpienie do IAB jest zgodne z realizacją naszej misji, którą stanowi wspieranie rozwoju reklamy online w Polsce oraz edukowanie rynku na temat rozwiązań marketingowych w internecie. Zależy nam również na współuczestniczeniu w procesie tworzenia standardów w naszej branży. Dołożymy wszelkich starań, by nasza współpraca zaowocowała w nowe, interesujące raporty oraz innowacyjne projekty. Członkostwo w IAB jest przypieczętowaniem naszej pięcioletniej działalności, której przyświecał jasny cel: dostarczanie produktów najwyższej jakości – powiedziała Marta Grodner, kierująca działem marketingu w sieci Ad-Vice.

Przystąpienie Ad-Vice do naszego Związku na pewno korzystnie wpłynie na rozwój naszych kompetencji. Jestem też przekonana, że przedstawiciele firmy będą aktywnymi ekspertami udzielającymi się w ramach grup roboczych IAB Polska – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska.

Ad-Vice Sp. z o. o.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.