Awanse w Dziale Marketingu pkt.pl – Portal PR - 24PR




Awanse w Dziale Marketingu pkt.pl

10.04.2012 Kategoria: Personalia. Autor: admin

Kwiecień przyniósł kilka zmian w strukturach Działu Marketingu spółki pkt.pl. Stanowiska kierownicze objęli Jakub Gruszczyńki, Michał Kraszewski, Jolanta Kuczyńska
i Edwin Zasada.

„Firma pkt.pl angażując się w coraz to nowe dziedziny promocji biznesu, pozwala swoim pracownikom na realizację różnorodnych ścieżek kariery. Nasi pracownicy doskonale odnajdują się w świecie usług internetowych i mobilnych. Cieszę się, że mogliśmy docenić kompetencje i zaangażowanie czwórki z nich odpowiednimi awansami” – mówi Piotr Strzałkowski, Prezes Zarządu pkt.pl.

Jakub Gruszczyński awansował na stanowisko Kierownika Sekcji Analityki Biznesowej i Zarządzania Wartością Klienta, na którym odpowiada za analizę danych sprzedażowych, segmentację klientów oraz szczegółowe badanie ruchu w serwisach internetowych z grupy pkt.pl. Jakub jest absolwentem matematyki na Uniwersytecie Warszawskim, a obecnie jest w trakcie studiów doktoranckich w Kolegium Gospodarki Światowej SGH. Z pkt.pl związał się w sierpniu 2011. Wcześniej pracował m.in. w TUiR Warta i Eniro Polska.

Edwin Zasada jako Kierownik Sekcji Stron Internetowych i Social Media odpowiada za ofertę stron internetowych oraz obsługę Social Media dla sektora MŚP. Z pkt.pl związany jest od 2008 r. Swoją karierę w spółce rozpoczął w Dziale Sprzedaży.

Jolanta Kuczyńska objęła stanowisko Kierownika Sekcji Reklamy i Promocji. Do zespołu pkt.pl dołączyła w 2011 r. Wcześniej przez 5 lat była związana z agencją Brand Support realizując projekty z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej 360 stopni.
Na aktualnym stanowisku jest odpowiedzialna za planowanie, rozwój i wdrażanie kampanii reklamowych, promocyjnych oraz działań PR dla marki korporacyjnej i marek produktowych pkt.pl. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Marketingu UMCS w Lublinie, ukończyła podyplomowe studia Zarządzania Biznesem Międzynarodowym w SGH.

Michał Kraszewski objął stanowisko Kierownika ds. Reklamy Outdoorowej i BTL. W Dziale Marketingu pkt.pl pracuje od 6 lat. W tym czasie był odpowiedzialny m.in. za kontakty z klientami strategicznymi, programy lojalnościowe, organizację konferencji szkoleniowych, produkcję materiałów reklamowych, strategię współpracy barterowej oraz realizację wizerunkowych i produktowych kampanii reklamowych. Obecnie zajmuje się realizacją kampanii z wykorzystaniem nośników outdoor i BTL. Absolwent Filologii Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim, pracował jako redaktor radiowy, dziennikarz muzyczny, wydawca fonograficzny i organizator koncertów.

pkt.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.