Bramasole dla Funduszu Hipotecznego DOM S.A – Portal PR - 24PR




Bramasole dla Funduszu Hipotecznego DOM S.A

10.04.2012 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Z początkiem kwietnia do grona klientów Bramasole dołączył Fundusz Hipoteczny DOM S.A. Bramasole będzie odpowiadać za media relations oraz redakcję kwartalnika „Życie Seniora”.

Fundusz Hipoteczny DOM S.A. to pierwsza na polskim rynku instytucja oferująca hipotekę odwróconą w modelu sprzedażowym. Instytucja działa od 2008 roku, w 2010 r. w firmę zainwestował Total Fundusz Inwestycyjny Zamknięty. Pozyskany kapitał przeznaczony został na zbudowanie ogólnopolskiej sieci sprzedaży, promocję marki i wypłaty rent hipotecznych dla Klientów. Dziś Fundusz Hipoteczny DOM S.A. ma Oddziały w całej Polsce (m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy), jest organizatorem wielu społecznych inicjatyw: Klubu Seniora DOM, Warsztatów Aktywnego Seniora oraz wydawcą kwartalnika „Życie Seniora”.

Rozwiązanie wprowadzone przez Fundusz Hipoteczny DOM S.A. wzorowane jest na hipotece odwróconej funkcjonującej w m.in. Stanach Zjednoczonych i części krajów Unii Europejskiej. W ramach umowy beneficjent, którym jest Senior posiadający nieruchomość, otrzymuje od Funduszu dożywotnią rentę hipoteczną w zamian za prawo do dysponowania przez Fundusz nieruchomością po śmierci beneficjenta. Konstrukcja umowy oparta jest o zapisy Kodeksu Cywilnego.

Bramasole Public Relations & Publishing House to agencja PR i wydawnictwo w jednym. Od 2009 roku firma realizowała projekty wydawnicze, od kwietnia 2012 r. zaczęła rozwijać sekcję PR.

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.