Ciszewski MSL dla Somersby – Portal PR - 24PR




Ciszewski MSL dla Somersby

05.04.2012 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja Ciszewski MSL realizuje działania PR wspierające wprowadzenie marki Somersby na polski rynek, poszerzając tym samym współpracę z Carlsberg Polska.

Somersby to marka, która znalazła uznanie na ponad 20 rynkach, stając się ważnym produktem w portfolio Carlsberg Breweries. W Polsce jest dostępna jako napój piwny, w którym sok jabłkowy doskonale uzupełnia smak piwa. Somersby jest odpowiedzią na światowy trend kierowania się piwoszy w stronę nowych, lżejszych smaków. Jest to pierwszy tego typu produkt na polskim rynku.

Dla Carlsberg Polska od ponad roku realizujemy działania zarówno z obszaru brand PR, jak również marketingu sportowego, związane z UEFA EURO 2012™. Tym bardziej cieszy zaufanie jakim nas obdarzyli, powierzając realizację działań PR dla nowego produktu w portfolio, marki Somersby – mówi Sebastian Hejnowski, dyrektor zarządzający Ciszewski MSL.

Dział Consumer Goods & Lifestyle kierowany przez Zofię Bugajną odpowiada za wsparcie PR dla marki, w tym prowadzenie biura prasowego i działania media relations. Współpraca ma charakter projektowy.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.