Multi Communications dla marki Gaviscon – Portal PR - 24PR




Multi Communications dla marki Gaviscon

23.04.2012 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Multi Communications zwyciężyło w przetargu na obsługę marki Gaviscon firmy Reckitt Benckiser.
Do zadań Multi Communications należy współtworzenie i realizacja strategii komunikacji, doradztwo w zakresie działań public relations związanych z budowaniem wizerunku marki Gaviscon na polskim rynku, a także prowadzenie biura prasowego oraz organizacja warsztatów dla mediów. Projekt realizowany jest przez zespół medyczno-healthcare’owy w ramach działu Corporate&Business. Działania zespołu koordynuje Krzysztof Pilaszek (senior account manager).

Cieszymy się, że Reckitt Benckiser powierza naszemu zespołowi obsługę kolejnych marek. Rozszerzenie współpracy, to dla nas duże wyróżnienie oraz dowód zaufania, jakim obdarza nas klient. Wierzymy, że nasze działania przyczynią się do popularyzacji Gavisconu w Polsce – mówi Dorota Bieniek-Kaska, PR Department Director w Multi Communications.

Gaviscon jest światową marką firmy Reckitt Benckiser. Preparat po raz pierwszy pojawił się w sprzedaży ponad 40 lat temu. Dziś jest dostępny w 38 krajach. W 13 z nich stał się liderem wśród leków bez recepty stosowanych na problem zgagi. Od stycznia 2011 roku jest dostępny w polskich aptekach. Gaviscon to pierwszy
w naszym kraju supresant refluksu.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.