TBWA \ TEQUILA wzmacnia dział Digital – Portal PR - 24PR




TBWA \ TEQUILA wzmacnia dział Digital

24.04.2012 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Agencja kreatywna TBWA \ TEQUILA zasila szeregi działu Digital. Do zespołu dołączyły nowe osoby: Monika Trawińska jako webdesigner i Maciej Musiał jako social media specialist. Zwiększenie zatrudnienia związane jest z dynamicznym procesem digitalizacji i zwiększaniem kompetencji agencji z zakresu nowych technologii.

Do zadań Moniki Trawińskiej należy przede wszystkim projektowanie stron internetowych, wizualnej strony aplikacji dla mediów społecznościowych oraz urządzeń mobilnych, a także kampanii wsparcia komunikacji w internecie. Nowy webdesigner będzie również wspierać zespół agencji w tworzeniu koncepcji kreatywnych z zakresu digital. Monika wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując m.in. dla Ecreation, GoldenLine czy Webtel. Odpowiadała tam za tworzenie witryn, aplikacji
oraz niestandardowe formy reklamy.

Maciej Musiał w zespole Digital będzie się zajmował szeroko rozumianą komunikacją w social media. W polu jego działań będzie tworzenie scenariuszy komunikacji i ich egzekucja oraz kompleksowy nadzór nad prowadzonymi kampaniami. Dodatkowo Maciej wspólnie z działami Strategii i Kreacji będzie tworzył strategie obecności marek w social media. Przed rozpoczęciem współpracy z TBWA \ TEQUILA pracował dla m.in. Ringier Axel Springer oraz TVN24, gdzie odpowiadał za prowadzenie serwisów online.

Informacje o TBWA \ TEQUILA

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.