„Policzmy się z rakiem” – kulisy realizacji kampanii społecznej – Portal PR - 24PR




„Policzmy się z rakiem” – kulisy realizacji kampanii społecznej

28.05.2012 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Od połowy maja w telewizji oraz Internecie oglądać można nowe spoty filmowe promujące kampanię społeczną „Policzmy się z rakiem”. Z tej okazji ich producent oraz partner akcji, firma Motion Brand, przygotowała materiał filmowy przedstawiający kulisy powstawania spotów.

„Policzmy się z rakiem” to akcja mająca motywować ludzi chorych na raka do walki z chorobą. Głównymi bohaterami kampanii są osoby, którym udało się uporać z nowotworem przez co udowodniły, że nikt nie jest z góry skazany na porażkę.

Akcja trwa od 2010 roku i cieszy się dużym zainteresowaniem. Na stronie www.policzmysie.pl wszyscy chętni mogą wyrazić swoje wsparcie dla chorych na raka. Podczas trzeciej edycji akcji zrobiło to ponad 19 tys. osób. Partnerami kampanii są m.in. portal Allegro, telewizja TVN, radio Eska czy komunikator internetowy Gadu-Gadu.

W przygotowanym making ofie można zobaczyć jak przebiegał proces powstawania spotu oraz posłuchać opinii inicjatorów i uczestników akcji. Za jego wykonanie odpowiada dom produkcyjny Motion Brand. Nadzór reżyserski sprawował Paweł Zdanowski z Fabryki Scenariuszy oraz Sebastian Szaraniec.

AS TXT

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.