2.edycja Social Media Poland – Portal PR - 24PR




2.edycja Social Media Poland

27.05.2012 Kategoria: konferencje, Social media. Autor: admin

Po niewątpliwym sukcesie pierwszego spotkania otwierającego cykl Social Media Poland, przyszedł czas na kolejny meetup. Tematem drugiej edycji, ktora odbędzie się 28 maja w Krakowie, będzie „Dziennikarstwo internetowe a social media. Jak media społecznościowe pomagają w dystrybucji treści.”

Wydarzenie to, podobnie jak poprzednie, ma na celu zgromadzenie środowiska związanego z branżą social media, integrację środowisk regionalnych oraz rozpowszechnianie wiedzy i wymianę doświadczeń związanych z nowymi mediami.

Zainteresowanie z jakim spotkała się pierwsza edycja Social Media Poland owocuje możliwością dalszego zgłębiania fenomenów współczesnej wirtualnej rzeczywistości. Tym razem zaproszeni goście to osoby, które najlepiej znają w praktyce rolę social media w pracy redaktorskiej. Wezmą oni pod lupę nowe kierunki dziennikarstwa internetowego, oraz jego wpływ na dystrybucję poszczególnych treści. Zagłębią również temat promocji jednostek i powstawanie mitów i “hitów” polskiego Internetu.

Prelegentami II edycji będą:

Dorota Szostek-Rejowska – Product Manager w Grupie Onet, odpowiedzialna za rozwój produktów społecznościowych: Blogosfera, Forum, Zapytaj, koordynatorka konkursów na Bloga Roku.

Katarzyna Iwaniuk – zastępca Dyrektora Zarządzającego Natemat.pl. Social Media zajmuje się zawodowo od 2009 roku. Odpowiadała za obecność marek Agoryw Social Media, a także za serwisy społecznościowe grupy Gazeta.pl.(min.: Blox.pl, Forum.Gazeta.pl)

Oraz specjalny gość wirtualny:

Jorgen Sundberg – który współpracuje z gazetą Times i Guardian, od lat związany z blogosferą, jeden z czołowych ekspertów personal brandingu 2.0, prowadzi blogi: theundercoverrecruiter.com/ oraz personalbrandinguk.com/ ; szkoli z Social Media i personal brandingu. Nazwany „social networking guru” przez Mail on Sunday.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.socialmediapoland.pl oraz na facebooku

Stałym miejscem spotkań w Krakowie jest Drukarnia Jazz Club ul. Nadwiślańska 1. Głównym organizatorem konferencji jest Social Media London Style, a krakowską edycję koordynuje Katarzyna Orzechowska. Partnerem wydarzenia jest Agencja HarmoniquePR.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.