DUDA POLSKA przygotowała nową kampanię na EURO dla Biedronki – Portal PR - 24PR




DUDA POLSKA przygotowała nową kampanię na EURO dla Biedronki

14.05.2012 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Agencja Duda Polska przygotowała dla sieci sklepów Biedronka, oficjalnego sponsora Polskiej Reprezentacji w Piłce Nożnej, specjalną kampanię inaugurującą EURO 2012. Kampania w dwóch odsłonach będzie towarzyszyć kibicom podczas piłkarskiego święta. Na czas EURO Agencja zaproponowała także wersję logo Biedronki odpowiadającą sportowym emocjom.

Agencja Duda Polska przygotowała dwa spoty telewizyjne w ramach nowej kampanii piłkarskiej Biedronki. Pierwszy roboczo zatytułowany “Klip” zawiera motyw muzyczny stworzony wyłącznie na tę jedną okazję – obchody EURO 2012. Spot przedstawia ludzi kibicujących i świętujących mistrzostwa, których Polska jest dumnym gospodarzem. Każdemu z radosnych momentów towarzyszy także postać Biedronki wygenerowana w 3D. “Organizacja Euro 2012 to ważny powód do świętowania, a także do dumy dla wszystkich Polaków. Takim chwilom powinna towarzyszyć radość i muzyka. Jestem przekonany, że zaproponowany przez nas motyw muzyczny, dzięki swojej chwytliwości będzie gościł na ustach wszystkich miłośników sportowych wydarzeń” – mówi Ricardo Braga z Duda Polska.

Drugi spot telewizyjny stworzony przez Duda Polska, zwany „Meczem”, kończy kampanię, którą Biedronka rozpoczęła w roku 2010. Postacie z poprzednich spotów powołane do Drużyny Narodowej, czyli Adamiakowie, stały się kimś na kształt celebrytów. „Osoby te oprócz tego, że stały się rozpoznawalne, zaskarbiły sobie ogromną sympatię społeczną – nie mogliśmy nie wykorzystać tego potencjału emocjonalnego” – mówi Braga. Spot, do którego produkcji zaangażowanych zostało około 100 osób oraz dodatkowych 30 do postprodukcji, na którą poświęcono 250 godzin pracy, został stworzony tak, aby wyglądał jak prawdziwa rozgrywka piłkarska – profesjonalny mecz. Grają w nim jednak nie oficjalni piłkarze Polskiej Reprezentacji – za wyjątkiem kapitana Jakuba Błaszczykowskiego – lecz Adamiakowie pod okiem kapitana i trenera. Braga dodaje także, że spot „Mecz” miał być tak ekscytujący, jak sam sport, a Duda Polska chciała pokazać w nim jeden z najlepszych meczy, z udziałem amatorów, którzy czerpią z gry ogromną radość. „W końcu Drużyna Narodowa według Biedronki składa się z ludzi dalekich od wyobrażeń o zawodowych piłkarzach, bo chodzi tu o przyjemność, sportowe emocje i radość z tego, że wszyscy razem uczestniczymy w tym wielkim wydarzeniu, nawet sama Biedronka” – podkreśla.

Kampania telewizyjna rozpoczyna się 11 maja br. Pierwsza odsłona kampanii zostanie zainaugurowana 30” teaserem. Następnie będzie można zobaczyć pełną, 45” wersję oraz jej 30” skrót. Spoty w ramach drugiej odsłony trwają 45” i 30”. W radiu zaś wykorzystane zostaną jingle 30”.

Dwie odsłony kampanii będą widoczne także w prasie i na billboardach. W pierwszej z nich, którą można już oglądać, Biedronka zaprezentuje się w specjalnych, piłkarskich barwach. Także logo zostało przygotowane w wersji dedykowanej Euro 2012.

Druga, zaplanowana na koniec maja będzie przedstawić wybranych Adamiaków, Smudę oraz Błaszczykowskiego z Biedronką jako członków Drużyny Narodowej gotowych na wygraną w najważniejszych dla Polski meczach.

AM Art-Media Agencja PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.