SocioComm- nowa agencja marketingu społecznościowego – Portal PR - 24PR




SocioComm- nowa agencja marketingu społecznościowego

04.05.2012 Kategoria: Agencje reklamowe, Social media. Autor: admin

Agencja SocioComm. odpowiada za opracowanie strategii obecności marek w social media, ich bieżącą komunikację za pośrednictwem tego kanału oraz prowadzenie kampanii reklamowych.

SocioComm. jest marką wydzieloną z agencji interaktywnej asper, która działa na rynku od 2008 roku. Asper, świadcząc usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie, specjalizuje się w realizacji projektów dla firm z różnych sektorów, ze szczególnym uwzględnieniem branż: gastronomicznej, budowlanej, ubezpieczeniowej oraz finansowej. Wieloletnie doświadczenia zespołu agencji asper, zapewni SocioComm. wiedzę oraz potencjał do realizacji projektów internetowych, jak również pomoże w dynamicznym rozwoju nowej firmy.

Polskie firmy i organizacje coraz śmielej wkraczają w obszar marketingu społecznościowego. Potwierdzają to nie tylko entuzjastyczne nastroje w branży, ale także twarde analizy i badaniawyjaśnia Paweł Jackowski , współwłaściciel Agencji SocioComm. – W serwisie Facebook.com jest już ponad 70 000 fan page polskich firm. Polacy w 2011 roku kliknęli przycisk „Lubię to” ponad 50 000 000 mln razy. Postanowiliśmy otworzyć się na potrzeby rosnącej liczby świadomych polskich firm i wydzielić markę, która będzie specjalizowała się w realizacji kampanii w szeroko rozumianych mediach społecznościowych.

Właściciele agencji zapowiadają, że ich celem na najbliższy okres jest dynamiczny rozwój marki, a następnie wprowadzenie jej na rynek NewConnect.

www.sociocomm.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.