Gwarantowany zwrot z inwestycji w system ERP. Jak to możliwe? – Portal PR - 24PR




Gwarantowany zwrot z inwestycji w system ERP. Jak to możliwe?

06.06.2012 Kategoria: Biznes, Technologie. Autor: NIBLO

Graphcom i Comarch udowadniają, że zwrot kapitału ulokowanego w oprogramowanie ERP zwraca się z nadwyżką.

Nowoczesne i niezawodne oprogramowanie wspierające zarządzanie firmą jest jednym z kluczowych warunków jej rozwoju. Decydując się na jego zakup, ważne jest, aby podjąć świadomą decyzje w oparciu o fakty, a nie obietnice – mówi Tomasz Krause, Prezes Zarządu Graphcom Sp. z o.o.

Aby zakup systemu ERP miał sens, trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie: co zyskuję i kiedy inwestycja się zwróci? Aby znaleźć odpowiedź na to pytanie, Graphcom opracował metodykę analizy zwrotu z inwestycji (ROI) Audyt Korzyści, która bazując na ścisłej współpracy z klientem, pozwala oszacować mierzalne, wyrażone w złotówkach korzyści z zastosowania systemu ERP Comarch.

Realizując Audyt Korzyści zmierzamy do wyznaczenia konkretnych, osiągalnych celów biznesowych, które da się opisać za pomocą mierzalnych wskaźników. Po uwzględnieniu całkowitego koszt posiadania systemu , dowiadujemy się, jaki będzie czas zwrotu z inwestycji (ROI).

Realizowane przez nas wdrożenia systemów Comarch pozwalają osiągnąć czas zwrotu z inwestycji nawet do 24 miesięcy. Dzięki implementacji oprogramowania Comarch CDN XL nasi Klienci zauważyli, że czas potrzebny na podjęcie decyzji zakupowych poprawił się, aż o 76%. Ponadto odnotowali wzrost marży ze sprzedaży o 11,31%! Te liczby to dowód, że nowoczesny system ERP jest kluczem do rozwoju przedsiębiorstwa – kontynuuje Tomasz Krause, Prezes Zarządu GraphcomSp. z o.o.

Skoro odpowiednie wdrożenie systemu ERP Comarch prowadzi do uzyskania finansowych korzyści, oznacza to, że odwlekanie decyzji to zgoda na ponoszenie nieuzasadnionych kosztów.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji o Graphcom Sp. z. o.o. dostępne na www.graphcom.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.