IAB Polska najlepsze w Europie. – Portal PR - 24PR




IAB Polska najlepsze w Europie.

11.06.2012 Kategoria: Rankingi. Autor: admin

IAB Europe ogłosiło zwycięzców Mixx Awards 2012. 30 maja podczas europejskiej gali MIXX AWARDS, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska został nagrodzony statuetką dla najlepszego biura IAB w Europie! Jest to nagroda specjalna, przyznana pierwszy raz w historii.

Nagrody zostały przyznane podczas odbywającego się w Barcelonie Interact Congress podczas uroczystej gali 30 maja. Nagrodzone zostały najlepsze kampanie interaktywne z całej Europy. Aby dostać się do finałów, kampanie musiały wpierw zwyciężyć na szczeblu krajowym. W 2012 roku konkurs Mixx Awards przyciągnął ponad 65 zgłoszeń z całej Europy przyznano także dwie nagrody specjalne.

IAB Polska otrzymało nagrodę specjalną w kategorii ‚Best Country’. W imieniu wszystkich firm członkowskich zrzeszonych w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska nagrodę odebrał Jarosław Sobolewski – Dyrektor Generalny IAB Polska.

– Gratulacje dla całej polskiej branży internetowej za stworzenie tak dobrej organizacji. – powiedział Jarosław Sobolewski, Dyrektor Generalny IAB Polska – Zwycięstwo w tegorocznej edycji konkursu Mixx Awards Europe pokazało siłę polskich przedsięwzięć internetowych oraz istotną rolę IAB Polska w Europie. Już dziś zajmujemy 4. miejsce na świecie i trzecie w Europie. – dodaje Sobolewski.

Mixx Awards 2012 dla Polski pokazało rosnące znaczenie polskiego rynku internetowego.

– Gratuluję i dziękuję wszystkim pracownikom biura IAB Polska. Sukces IAB Polska to wypadkowa ciężkiej pracy biura IAB oraz zaangażowania specjalistów działających w grupach roboczych. – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, Dyrektor Biura IAB Polska.

Agencje z całej Europy rywalizowały w 7 kategoriach. Poniżej prezentujemy zwycięzców:

  • MagiClick Digital Solutions za kreacje dla Danone ‚Discover the Animals with Dino’ (Turcja) – kategoria ‚Brand awareness and positioning’;
  • TBWA Brussels za kreację dla Maes ‚Adopt a keg’ w kategorii ‚Direct response’
  • V for Viral za ‚Seninki Kac Santim’ Greenpeace (Turcja) w ‚lead generation’
  • MTDDB / Tribal DDB za ‚Academia’ Doritos(Turcja) w kategorii ‚Best brand / product launch;
  • Wanda Digital za ‚Chokolike’ Nestle (Turcja) – Experimental / innovative campaign;
  • These Days za ‚Golden Wedding’ Truvo / Golden Pages (Belgia) w kategorii Cross media integration;
  • i w końcu Carantion Group za ‚Creatures’ Totoya (Węgry) w kategorii ‚Mobile’.

Stephan Noller, CEO nugg.add, został nagrodzony drugą specjalną statuetką – „Best Personality”.

IAB Polska

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.