Jak optymalizować procesy i zasoby w zakresie obsługi klienta? – Portal PR - 24PR




Jak optymalizować procesy i zasoby w zakresie obsługi klienta?

05.06.2012 Kategoria: Biznes, GOSPODARKA, Technologie. Autor: Symetriapr

Firma Alfavox została partnerem konferencji I Finance Call Center Forum, która odbędzie się 14 czerwca 2012 roku w Hotelu Holiday Inn w Warszawie. Jest to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce, organizowane przez Związek Banków Polskich i RENER pod hasłem „Przyszłość wielokanałowej obsługi”. <more>

Rynek finansowy to branża, w której rola call i contact center jest bardzo istotna w zakresie obsługi klienta. Właśnie z tego powodu chcemy aktywnie uczestniczyć w I Finance Call Center Forum – spotkamy się tam z przedstawicielami środowiska finansowego, co pozwoli porozmawiać na temat najistotniejszych problemów i punktów styku obu branż, a także wymienić się doświadczeniami – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.

Janusz Tomiczek wygłosi podczas konferencji prezentację zatytułowaną „Optymalizacja procesów i zasobów w zakresie obsługi klienta”. Prezentacja prowadzona będzie w sposób interaktywny, umożliwiający uczestnikom konferencji aktywny udział w dyskusji oraz wyrażanie swoich opinii. Prezes Alfavox przedstawi flagowe produkty firmy, takie jak Skrypter rozmów (alfa Scripter) oraz rozwiązanie Workflow Management (XLScheduler WFM), pamiętając o tym, że call center to nie tylko technologia i systemy.

Konferencja I Finance Call Center Forum skierowana jest przede wszystkim dla branży finansowej, a dokładniej menadżerów ds. marketingu i rozwoju i komunikacji z klientem z sektora bankowego, finansowego, firm telekomunikacyjnych i innych firm wykorzystujących w swoich strukturach kanał telefoniczny, a także dyrektorów call/contact center, departamentów i biur obsługi klienta, call i contact center menadżerów, dyrektorów IT, dyrektorów sprzedaż i marketingu oraz dyrektorów ds. CRM.

Więcej na stronie www.alfavox.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.