PEKAES ruszył z kampanią reklamową – Portal PR - 24PR




PEKAES ruszył z kampanią reklamową

06.06.2012 Kategoria: Infografika24, Transport. Autor: admin

Pod hasłem „Skuteczne rozwiązania dla Twojego Biznesu” ruszyła kampania reklamowa PEKAES, największej polskiej firmy TSL. Za kreację i realizację projektu odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media.

Głównym przekazem kampanii, notowanej na GPW Spółki, jest przybliżenie potencjalnym i obecnym klientom, jak również inwestorom, wyróżników firmy, jako nowoczesnej organizacji z profesjonalną kadrą, podążającej za wymaganiami rynku i świadczącą kompleksowe usługi logistyczne.

Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Value Media, zajmujący się budowaniem strategii reklamowych oraz planowaniem i zakupem mediów w Internecie i prasie. Dotychczas Value Media zrealizował projekty m.in. dla PKO Bank Polski. Od stycznia 2012 roku obsługuje marki, należące do grupy Viacom International Media Networks, której portfolio na polskim rynku to 12 stacji telewizyjnych oraz 7 witryn internetowych m.in. MTV, Comedy Central, Viva, VH1 Classic European).

-Od ponad 50 lat współtworzymy sukces Klientów naszych Klientów, wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom i wsłuchujemy się w ich potrzeby. Pierwsza od wielu lat kampania reklamowa ma pokazać świeże spojrzenie na sektor TSL oraz jakość oferowanych usług – komentuje Jacek Rajnowski-Janiak, Dyrektor Biura Zarządu i Komunikacji PEKAES.

Projekt ruszył 23 maja i potrwa do końca października b.r. Reklamy PEKAES będzie można zobaczyć w prasie oraz w Internecie, m.in. w czołowych branżowych magazynach: „TSL Biznes”, „Eurologistics”, ogólnopolskich dziennikach „Rzeczpospolita” i „Puls Biznesu” czy w specjalistycznych portalach internetowych.

– Współpraca z PEKAES od samego początku pełna jest wyzwań. Aby wdrożyć się do prac projektowych i stworzyć efektywną i zarazem efektowną kampanię reklamową musieliśmy głęboko poznać branżę logistyczną. Opracowanie koncepcji było o tyle trudne, że w polskim społeczeństwie wiedza o tej branży opiera się na wielu przestarzałych przekonaniach i stereotypach. Poprzez konsekwentną komunikację staramy się to zmienić. Prace przebiegały płynnie. Ze strony PEKAES otrzymaliśmy duże wsparcie informacyjne, co jest niezwykle ważne przy tego typu projektach. Takiej współpracy życzymy innym agencjom – komentuje Tomasz Kwiatkowski, Dyrektor Zarządzający Unia Interactive.

Rynek TSL w liczbach

  • 226,36 mln ton – przewiezione towary w Polsce w 1 półroczu 2011 ( Źródło: GUS)
  • 17,41% – wzrost ilości przewożonych towarów w Polsce w 1 półroczu 2011 (Źródło: GUS)
  • 10 658 mln PLN – przychody 10 największych firm z sektora TSL w 2010 r. (Źródło: Rzeczpospolita)

PEKAES – największa polska spółka sektora TSL, od 2004 r. notowana na GPW. Oferta PEKAES obejmuje usługi spedycji drogowej, lotniczej i morskiej oraz szereg usług w ramach zarządzania łańcuchem dostaw. Spółka dysponuje jedną z trzech najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych w kraju. PEKAES jest znaną marką na rynku polskim i międzynarodowym, jest także jedną z najstarszych firm transportowych w Polsce.

Wśród akcjonariuszy spółki znajduje się m.in. Kulczyk Holding S.A. oraz wiodące fundusze inwestycyjne i instytucje finansowe.

Talking Heads PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.