53-procentowy współczynnik adaptacji Amadeus e-Travel Management w rosyjskim Microsofcie – Portal PR - 24PR




53-procentowy współczynnik adaptacji Amadeus e-Travel Management w rosyjskim Microsofcie

10.07.2012 Kategoria: Biznes, Podróże i turystyka, Technologie. Autor: SIGMA

Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, współpracuje z firmą Microsoft nad pierwszym dużym wdrożeniem swojego narzędzia do rezerwacji online w Rosji. Amadeus e-Travel Management (AeTM) jest kompleksowym rozwiązaniem do zarządzania podróżami służbowymi na jednym ekranie roboczym, umożliwiającym scentralizowaną obsługę przedsiębiorstw w zakresie wyjazdów biznesowych. Rozwiązanie typu multi-GDS, wykorzystywane przez ponad 5200 korporacji na 59 rynkach, pomaga firmom obniżyć koszty i zyskać pełną kontrolę nad każdym aspektem podróży służbowej.

Microsoft ma już za sobą udane wdrożenia Amadeus e-Travel Management na 15 rynkach w regionie EMEA. W ciągu ostatnich 3 lat narzędzie to dynamicznie rozwijało się i jest obecnie szeroko stosowane w oddziałach firmy Microsoft w zachodniej i północnej Europie. Przykładowo w Niemczech, gdzie jest ono najpowszechniej stosowane, Microsoft osiągnął 85-procentowy wskaźnik adaptacji AeTM w pełnym roku finansowym 2011 w porównaniu do 62 proc. w pełnym roku finansowym 2008. We Francji liczba ta osiągnęła 82 proc. od poziomu zerowej adaptacji w tym samym okresie.

Celem rosyjskiego oddziału firmy Microsoft jest kontynuowanie tradycji skutecznej implementacji Amadeus e-Travel Management i wdrożenie rozwiązania dla 1400 użytkowników w całej Rosji. Od listopada 2011 roku do kwietnia br. poziom adaptacji wzrósł do 53 proc. i jest na tyle obiecujący, że najprawdopodobniej uda się osiągnąć zaplanowane, 40-procentowe tempo adaptacji dla całego 2012 roku. Rozszerzona współpraca oznacza, że rosyjski oddział firmy Microsoft, dzięki wsparciu konsultantów działu zarządzania wyjazdami służbowymi firmy i współpracy z Amadeus, będzie korzystał ze spójnej technologii i polityki podróży w ramach ogólnej strategii Microsoft EMEA.

„Dobre efekty naszej współpracy w regionie EMEA, takie jak ponad 80-procentowy poziom adaptacji narzędzia w Niemczech i Francji, zachęciły nas do jej rozszerzenia o rynek rosyjski. Korzystając ze wspólnej wiedzy na temat branży, firma Amadeus dokonała niezbędnej adaptacji funkcjonalności internetowego narzędzia przy zachowaniu ogólnej spójności oferty” – mówi Olive Kavanagh, Travel Category Manager w firmie Microsoft.

„Jako firma dostarczająca przedsiębiorstwom najlepszych w świecie technologii i usług konsultingowych z dziedziny turystyki, cieszymy się z rozszerzenia współpracy z firmą Microsoft na nowe obszary. Byliśmy już świadkami udanego wdrożenia Amadeus e-Travel Management w Niemczech oraz Francji i jesteśmy zachwyceni, widząc bardzo obiecujące wyniki po pierwszych kilku miesiącach użytkowania narzędzia w Rosji. Znajomość lokalnej specyfiki, doświadczenie, obecność na miejscu, a także globalne struktury wsparcia oraz niezawodność kluczowa w newralgicznych obszarach działalności, zapewnią rosyjskiemu oddziałowi firmy Microsoft m.in. możliwość efektywnego raportowania finansowego oraz przyspieszenia tempa wdrożeń w celu osiągnięcia jeszcze większego zwrotu z inwestycji” – komentuje Albert Pozo, VP Multinational Business & Corporate Travel, Amadeus.

***

Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2011 roku system Amadeus przetworzył niemal 950 milionów transakcji.

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”.
W 2011 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,712 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,039 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie około 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com

Kontakt dla mediów

Dorota Kaźmierska
Wicedyrektor
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Ilona Tyczyńska
Junior Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.