Forum IAB 2012 w ocenie uczestników – Portal PR - 24PR




Forum IAB 2012 w ocenie uczestników

13.07.2012 Kategoria: konferencje, Organizacje. Autor: admin
Konferencja ta już dawno za nami. Odbywała się pod koniec maja. 1000 uczestników, gwiazda heavy metalu, 67 prelegentów, ponad setka reklamodawców i dobra organizacja – to telegraficzny skrót tego, co działo się podczas Forum IAB 2012. Gdy tylko opadł kurz Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska poprosił uczestników o ocenę tego wydarzenia. Wyniki okazały się optymistyczne.
Forum IAB to konferencja, która co roku przyciąga rzesze ludzi zainteresowanych marketingiem internetowym. IAB Polska postawiło sobie za cel umożliwić spotkanie a w następnej kolejności współpracę reklamodawców z branżą interaktywną. Podczas dwóch dni trwania imprezy Forum IAB 2012 odwiedziło ponad 1000 ludzi: więcej niż sto dysponentów budżetem reklamowym, 67 prelegentów.

Spełnione oczekiwania

Goście orzekli, że konferencja spełniła ich oczekiwania. (83% – spełniło oczekiwania z czego 4% przerosło oczekiwania). To ogólne wrażenia na które miały wpływ takie czynniki jak poziom merytoryczny czy też miejsce imprezy. 89% gości konferencji było zadowolonych z poziomu merytorycznego imprezy. Natomiast 4/5 uczestników było zdania, że Multikino było dobrym wyborem miejsca konferencji. Aż 99% uczestników Forum IAB 2012 było zadowolonych z poziomu organizacji imprezy.

Ocena prelekcji pierwszego dnia

Bruce Dickinson, lider zespołu Iron Maiden, etatowy pilot brytyjskich linii lotniczych i przedsiębiorca. 85% obecnych na Forum IAB 2012 widziało jego prelekcję, a 40% gości wskazało tę prelekcję jako najlepszą pierwszego dnia Forum IAB 2012.
Przychylność uczestników zdobył sobie także Nick Sohnemann. 37% uczestników Forum IAB uznało, że ten przedstawiciel TrendONE miał jedną z najlepszych prezentacji pierwszego dnia.
21% gości Forum IAB podobała się najbardziej prelekcja dotycząca adaptywności człowieka, profesora Bogusława Pawłowski, kierownika Katedry Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Najlepsze prelekcje dnia drugiego
O tym, że insight leży na kwejku udowadniał Marcin Wójtowicz (K2). Zgodzili się z nim jego słuchacze, bo aż 22% spośród wszystkich gości przyznało miano najlepszego wystąpienia drugiego dnia Forum IAB.
Goście Forum IAB docenili kunszt Anny Sakowicz (Mindshare), która wygłosiła prelekcję nt. Czas na marketing adaptacyjny – łatwiej ogłosić, trudniej wdrożyć. Szanse i zagrożenia jakim przyjdzie nam stawić czoła. Marcin Maj z OS3 Group przyciągnął uwagę słuchaczy mówiąc o pokoleniu XD, Przemysław Bartkowiak (Revenue Alle) i Bernard Gołko ( Credit Agricole Bank Polska S.A.) ukazali ROI z działań w internecie w prezentacji pt. „Dziady cz. III, adaptuj i Regularnie Ograniczaj Improwizację”.

Goście Forum IAB 2012 wezmą udział w przyszłorocznej konferencji

Mówi się, że najlepszą definicją jakości jest powracający klient. W przypadku będzie to powracający gość-uczestnik. Uczestnicy Forum IAB 2012 na pytanie czy planują wzięcie udziału w Forum IAB 2013 odpowiedzieli niemal jednogłośnie. Okazało się, że 85% uczestników Forum IAB zadeklarowało, że odwiedzi kolejną imprezę.
IAB Polska:

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.