Kampania El Padre dla Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa- Modlin – Portal PR - 24PR




Kampania El Padre dla Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa- Modlin

30.07.2012 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Przez dwa pierwsze tygodnie lipca agencja El Padre na ulicach Warszawy i okolic, Radomia oraz Płocka promowała nowo otwarty Port Lotniczy Warszawa – Modlin. Kampania promocyjna polegała na zintegrowanych działaniach ambientowych.

Celem kampanii było poinformowanie mieszkańców Mazowsza o otwarciu nowego portu lotniczego LOW COST jako przyjaznego, nowoczesnego z olbrzymim wpływem na rozwój regionu.

W ramach zlecenia agencja przeprowadziła kompleksowe działania promocyjno- ambientowe na terenie Warszawy i okolic, Radomia oraz Płocka. Niestandardowe rozwiązania ambientowe, wywołujące efekt buzz poprzez orginalną i efektowną formę, wspomagały działania ATL oraz materiały BTL.

Agencja El Padre doskonale zrozumiała temat i potrzeby Mazowieckiego Portu Lotniczego Modlin. W trakcie współpracy Agencja wykazała się dużym profesjonalizmem, doświadczeniem i indywidualnym podejściem do naszej Firmy. Dzięki zaangażowaniu w wykonywane działania udało nam się osiągnąć zakładane cele – mówi Anna Jurczak, Specjalista ds. Handlowo-MarketingowychSpecjalista ds. Handlowo-Marketingowychspecjalista ds. handlowo – marketingowych Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa – Modlin.

„Cieszymy się, że po raz kolejny mieliśmy okazję sprawdzić się w realizacji działań ambientowych. Akcję uważamy za bardzo udaną. Efektownymi i przede wszystkim efektywnymi działaniami pokazaliśmy, że potrafimy zrobić naprawdę ciekawą akcję w krótkim czasie i za nieduży budżet.” – mówi Paweł Lewicki, Wiceprezes Zarządu El Padre odpowiedzialny w agencji za dział New Business oraz Strategii.

El Padre

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.