Microsoft Dynamics na liście 10 najciekawszych wdrożeń CRM – Portal PR - 24PR




Microsoft Dynamics na liście 10 najciekawszych wdrożeń CRM

09.07.2012 Kategoria: Zarządzanie. Autor: SIGMA

Dotpay, Polska Kancelaria Brokerska oraz Synektik – to firmy, w których przeprowadzono wdrożenia systemów Microsoft Dynamics CRM, wyróżnione w raporcie „10 najciekawszych wdrożeń CRM w Polsce”, opublikowanym przez serwis decyzje-IT.pl. Celem publikacji jest zaprezentowanie najlepszych przykładów implementacji systemów CRM w naszym kraju, które mogą być inspiracją dla przedsiębiorstw inwestujących w nowoczesne rozwiązania informatyczne do zarządzania relacjami z klientem.

W konkursie ogłoszonym na stronie decyzje-IT.pl w wyniku głosowania czytelników portalu wybrano 10 wdrożeń, które uwzględniono w raporcie. Warunkiem uczestnictwa w konkursie było spełnienie kilku wymogów, m.in. zakończenie wdrożenia w ciągu ostatnich dwóch lat, przeprowadzenie integracji systemu z innymi aplikacjami informatycznymi czy zakres wdrożenia obejmujący co najmniej jeden obszar zarządzania relacjami z klientem.

Cieszymy się, że wdrożenia naszych rozwiązań CRM zostały dostrzeżone i mogą posłużyć za przykład firmom, które zastanawiają się nad wyborem systemu do zarządzania relacjami z klientem. Mamy nadzieję, że przedstawione w raporcie przykłady zachęcą przedsiębiorstwa różnych branż do inwestowania w nowoczesne rozwiązania informatyczne, które pozwalają osiągać wymierne korzyści biznesowe. CRM to inwestycja, która naprawdę szybko się zwraca – mówi Monika Burdach, Business Solutions Marketing Manager, Microsoft Dynamics.

W raporcie znalazło się między innymi wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 w firmie Dotpay SA – spółce tworzącej i obsługującej nowoczesne systemy płatności internetowych przy użyciu kart płatniczych oraz kanałów oferowanych przez polskie banki. Implementację systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 w wersji online przeprowadziła firma Bonair SA – autoryzowany partner Microsoft o najwyższym statusie partnerstwa. Wdrożenie, zakończone w grudniu 2011 roku, pozwoliło Dotpay na szybki dostęp do kompletnej informacji o klientach, lepszy przepływ informacji pomiędzy pracownikami i działami w firmie, a przede wszystkim podniesienie jakości obsługi klienta.

Innym przykładem uwzględnionym w raporcie jest implementacja rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2011 Online w Polskiej Kancelarii Brokerskiej – firmie zajmującej się zarządzaniem ryzykiem z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych. Implementacji dokonała firma SaaS Solutions – partner Microsoft w zakresie rozwiązań biznesowych linii Dynamics specjalizujący się w implementacjach w modelu cloud computing. Wdrożenie, które trwało jedynie 4 miesiące, umożliwiło Polskiej Kancelarii Brokerskiej osiągnięcie takich celów jak wzrost satysfakcji klienta oraz uporządkowanie codziennej pracy poprzez automatyzację wielu czynności, a także integrację działalności całej firmy w jednym systemie.

Trzecim wyróżnionym przykładem jest wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 w spółce Synektik, która jest dostawcą innowacyjnych produktów, usług oraz rozwiązań informatycznych z obszarów zaawansowanej diagnostyki obrazowej i medycyny nuklearnej. Implementacji dokonała spółka SIMPLE – certyfikowany i strategiczny partner w obszarze Microsoft Dynamics CRM. System pozwolił firmie Synektik na usystematyzowanie i zabezpieczenie pełnej wiedzy o klientach i realizowanych projektach, a także umożliwił usprawnienie przepływu informacji wewnątrz firmy i szybkie reagowanie na potrzeby rynku i użytkowników.

***
Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją – Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office – którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego” poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit”, Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości”, który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007”. Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny” Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3…2..1…Internet!”. W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).

***

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.

Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Agnieszka Zarzycka
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: Agnieszka.Zarzycka@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: v-monib@microsoft.com

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.