Prasa dla mężczyzn – czyli co sądzą faceci o facetach – Portal PR - 24PR




Prasa dla mężczyzn – czyli co sądzą faceci o facetach

13.08.2012 Kategoria: media. Autor: admin

Czasopisma dla mężczyzn to ten segment rynku prasowego, który nie jest zbyt aktywnie promowany, a jeśli już jest promowany to są to tytuły zawierające treści od erotycznych po gadżeciarskie. Weryfikując półkę z pismami dla Panów, łatwo zauważymy, iż jest to rynek bardzo niszowy w którym wyraźnie brakuje magazynu w którym Panowie oprócz oglądania zdjęć, porównywania asortymentu mogą również poczytać np. interesujące wywiady czy felietony skierowane do nich i napisane dla nich. Mężczyźni potrzebują mieć „swoją” prasę, nie tylko typowo biznesową czy zahaczającą o gospodarkę czy politykę. Aktualnie na rynku wydawniczym widoczne jest duże nasycenie tytułów kobiecych, natomiast – w odniesieniu do segmentu prasy męskiej – można je policzyć na placach jednej ręki.

Naprzeciw wychodzi nowowprowadzony na rynek CUBS Men’s Magazine, dedykowany mężczyznom po 30tym roku życia, pełniącym funkcje co najmniej menedżerskie, posiadający pewne doświadczenie życiowe oraz wyraźnie sprecyzowane cele na dalsze życie zawodowe i prywatne. Magazyn ma charakter miesięcznika i nie jest czasopismem biznesowym. Porusza różne aspekty życia i dylematy współczesnego mężczyzny (praca, rodzina, pieniądze, aspiracje, luksus, wolność, podróże, kobiety). Kolejne numery krążą wokół zaplanowanego tematu, i tak sierpniowy numer traktował o architekturze, podróżach i motoryzacji, wrześniowy numer poświęcony będzie biznesowi. Oprócz wywiadów magazyn zawiera felietony pisane przez znanych mężczyzn m.in. ze środowiska artystów i polityków. Ten fakt dodatkowo pozytywnie wpływa na zainteresowanie czasopismem oraz pozwala poznać opinie znanych osób na temat ich codziennego życia. Nie brakuje działu moda oraz pierwiastka kobiecego. A wszystko to w oprawie pięknych i realnych zdjęć bohaterów.

Czasopismo jest pewnym ewenementem, bowiem nie jest dostępne za pośrednictwem ogólnopolskiej sieci sprzedaży prasy, a kolportowane jest na zasadzie bezpośredniej, imiennej wąskiej dystrybucji. Żeby móc je otrzymywać należy spełniać wymagane kryteria i zarejestrować się w bazie zainteresowanych. Dopiero po pozytywnej weryfikacji, można zostać zakwalifikowanym jako potencjalny czytelnik.

„Taka strategii pozwala nam zachować rzeczywiście ekskluzywny charakter, przeznaczony jedynie dla wybranych. Jest to kosztowna operacja, jednak podnosi prestiż czasopisma. Dzięki temu Panowie czują się rzeczywiście wybrani i jedyni w swoim rodzaju. Zaś my jako Wydawnictwo nie zdajemy się na przypadek zakupu.” – mówi Katarzyna Pasterczyk, Wydawca CUBS Men’s Magazine.

„Mamy za sobą już 3 wydane numery. Jak dotąd, opinie czytelników są bardzo pozytywne, co nas cieszy. Aktualnie chcemy skoncentrować się na utrzymaniu tej tendencji, mając również na uwadze rozbudowę oferty pisma, m.in. o specjalną ofertę dla wybranych czytelników w postaci CUBS CLUB”– dodaje.

CUBS Men’s Magazine to miesięcznik, który wprowadzony został na rynek w kwietniu 2012 roku. Pismo kierowane wyłącznie do mężczyzn, kolportowane na zasadzie dystrybucji imiennej do wybranych mężczyzn o wyższym statusie społecznym. Dostępne w wersji drukowanej oraz online.

Domeną pisma jest bogata treść poruszająca szerokie aspekty życia mężczyzny, felietony pisane przez znane osoby oraz piękne zdjęcia.

Źródło: www.cubsmagazine.com/

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.