Dom mediowy Codemedia dla marki OKI – Portal PR - 24PR




Dom mediowy Codemedia dla marki OKI

12.09.2012 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Codemedia SA przygotowała kampanię dla marki OKI. Jej celem jest dotarcie do MŚP, specjalistów i osób decydujących o zakupach sprzętu w firmach. Kampania ma wspierać specjalną ofertę promocyjną przygotowaną z okazji 20-lecia obecności OKI w Polsce.

Kampania rusza dziś, potrwa do końca roku. Celem kampanii jest dotarcie do użytkowników potencjalnie zainteresowanych zakupem sprzętu OKI, a więc kilku grup celowych określonych jako: małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP), specjaliści oraz osoby decyzyjne w większych firmach. Komunikacja będzie wspierać grupę urządzeń drukujących OKI, zarówno jednofunkcyjnych, jak i wielofunkcyjnych oraz fakt, że z okazji 20-lecia obecności w Polsce firma OKI Systems Polska przygotowała specjalną ofertę promocyjną, z którą klienci mogą zapoznać się na stronie www.iLOVEoki.

– W ramach kampanii prowadzone będą m.in. działania display w dobranych grupach serwisów, mailingi, działania z zakresu SEM oraz akcje kierowane do użytkowników tabletów. Przygotowany został także dedykowany pakiet w modelu CPL do grupy docelowej MŚP – wyjaśnia Anna Gruszka, Co-managing director domu mediowego Codemedia SA.

W kampanii wykorzystane będą narzędzia targetowania behawioralnego oraz działania z zakresu marketingu mobilnego. Landing page oraz kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja Red8 Digital.

Codemedia SA

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.