Goldbach Interactive Poland zdobywa kolejnego klienta – Portal PR - 24PR




Goldbach Interactive Poland zdobywa kolejnego klienta

19.09.2012 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

We wrześniu br. agencja Goldbach Interactive Poland przygotowała dla marki Centro event wprowadzający najnowszą kolekcję obuwia „Natalia Vodianova i Centro”

14 września br. w C.H. Wola Park w Warszawie Goldbach Interactive Poland zorganizował event „Centro VIP Grand Opening”.

Agencja była odpowiedzialna zarówno za działania stricte eventowe – oświetlenie, catering, oprawa muzyczna, profesjonalni modele, jak i za działania PR i social media – nawiązanie współpracy z celebrytami, blogerkami, fotoreporterami oraz zorganizowanie konkursu w serwisie Facebook.

„Centro VIP Grand Opening” to pierwszy projekt zrealizowany przez nas dla marki Centro i patrząc na obustronne zadowolenie z przeprowadzonych działań mam nadzieję, że projekt ten będzie początkiem długofalowej współpracy firm C-Trade oraz Goldbach Interactive Poland – mówi Agata Krynicka , Group Account Director Goldbach Interactive Poland.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.