IKEA Retail wybrała agencję reklamową na najbliższe trzy lata – Portal PR - 24PR




IKEA Retail wybrała agencję reklamową na najbliższe trzy lata

11.09.2012 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

IKEA Retail Sp. z o.o. zakończyła proces przetargowy, którego celem było wyłonienie wiodącej agencji reklamowej dla marki w Polsce na najbliższe trzy lata. Zwycięską agencją jest JWT Warsaw, która współpracowała już z IKEA, w tym w ubiegłym roku na zasadach projektowych. Zakończenie procedury przetargowej zamyka proces zmian w zakresie współpracy IKEA z partnerami z obszaru reklamy i mediów.

Procedura przetargowa rozpoczęła się w lipcu 2012 roku i wzięły w niej udział cztery agencje: Brasil, Euro RSCG, GREY Group oraz JWT Warsaw. Przetarg został przygotowany zgodnie
z zasadami dobrych praktyk rekomendowanych przez Stowarzyszenie Agencji Reklamowych. Każda z agencji biorących w nim udział otrzymała wynagrodzenie za wykonaną pracę.

„Bardzo cieszymy się, że proces przetargowy przebiegł sprawnie i udało nam się osiągnąć wszystkie założone cele. Wierzymy, że wybraliśmy najlepszego dla nas partnera, i że spełni on wysokie oczekiwania, jakie wobec niego mamy. W końcowym etapie wybieraliśmy spośród dwóch agencji: JWT i GREY” – powiedział Bartłomiej Dyliński, manager IKEA ds. komunikacji zewnętrznej.

„Po zakończeniu przetargu na agencję reklamową i konsolidacji budżetu mediowego będzie nam łatwiej wspólnie pracować nad realizowanymi projektami. Planujemy wprowadzić bardziej efektywne metody pracy z naszymi partnerami, np. przy nowym projekcie będziemy organizować jeden briefing dla wszystkich firm z obszaru reklamy i mediów, z którymi współpracujemy. Chcemy też, aby nasi partnerzy kontaktowali się ze sobą bezpośrednio” – powiedział Grzegorz Boruc, dyrektor marketingu IKEA.

W zakresie działań reklamowych i public relations IKEA Retail pracuje obecnie z: K2 Internetw obszarze kreacji i strategii Digital, agencją MEC – w zakresie obsługi mediów off-line i on-line, agencją Kalicinscy.com w obszarze social media, Questia Communications Management Consultants w zakresie PR korporacyjnego i produktowego oraz z JWT Warsaw jako wiodącą agencją reklamową po wygranym przetargu. MEC zajmuje się obsługą budżetu on-line od  sierpnia 2012 roku. Wcześniej zadania te realizowała dla IKEA agencja ACR.

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony z pierwszych liter imienia, nazwiska oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi założyciel firmy (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

IKEA

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.