ROI w social media marketingu – Portal PR - 24PR




ROI w social media marketingu

08.10.2012 Kategoria: konferencje. Autor: admin

Dzięki ROI możemy monitorować inwestycję w reklamę w porównaniu do zysków jakie one przynoszą i wybierać te reklamy, które dają nam większe korzyści biznesowe.

Podczas warsztatów „ROI w social media marketingu”,  Eksperci  przedstawią jakich efektów z inwestycji w określone działania marketingowe można spodziewać się w przyszłości. Inwestując pieniądze w kampanię reklamową, oczekujemy zwykle odzyskania tej kwoty oraz osiągnięcia dużych zysków.

Zaproszeni Eksperci z Praktycy.pl, Polkomtela, Metamarketing.eu, NewsPoint oraz Socializer podzielą się swoją wiedzą na temat rozwiązań ułatwiających pomiar działań marketingowych, powiedzą o wyzwaniach oraz jakie są najczęstsze problemy związane z mierzeniem komunikacji i jak sobie z nimi radzić.
Podczas praktycznych warsztatów dowiedzą się Państwo m.in.:

  • jak efektywnie dotrzeć do zdefiniowanych grup docelowych
  • jak dobierać wskaźniki efektywności przy planowaniu działań social media marketingowych
  • w jaki  sposób mierzyć nowe trendy i mody w marketingu mediów społecznościowych

 Serdecznie zapraszamy na warsztaty „ROI w social media marketingu”, które odbędą się 11-12 października 2012 r, w Warszawie

Organizator: Nowoczesna Firma S.A.

Kontakt: marcin.piotrowski@nf.pl,  tel. 22 314 14 16

Zapraszamy do zapoznania się z pełnym programem warsztatów:

ROI w social media marketingu

Portal 24PR.pl jest Patronem medialnym warsztatów

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.