John Pircher dla Miller Genuine Draft – Portal PR - 24PR




John Pircher dla Miller Genuine Draft

10.01.2013 Kategoria: Agencje reklamowe, Konkursy. Autor: admin

Agencja John Pitcher przygotowała konkurs pod nazwą ‘Miller Music Tour’ dla marki Miller Genuine Draft. To kolejny brand po Lech Premium i Lech Pils z portfolio Kompanii Piwowarskiej dla którego agencja przygotowuje aktywacje digitalowe.

Formuła konkursu jest prosta – przez 9 tygodni  uczestnicy konkursu muszą wcielić się w rolę nowojorskiego imprezowicza i rozwiązywać kreatywne zadania konkursowe osadzone w nocnej podróży po mieście. Każdemu zadaniu towarzyszy odpowiednio dobrana oprawa muzyczna. Oprócz nagrody głównej w postaci wyjazdu do Nowego Jorku, do wygrania są oryginalne zegarki Nooka, okulary Ray Ban, oraz oczywiście piwo Miller. Konkurs jest dostępny pod adresem millermusictour.pl oraz w wersji mobilnej na smartfony i tablety.

Praca nad tym projektem była dla nas ciekawym doświadczeniem – mówi Rafał Ślaski, Project Manager w John Pitcher. – Chcieliśmy oddać charakter marki i Nowego Jorku w połączeniu z muzyką, która jest integralną częścią każdej światowej edycji Miller Music Tour. Zależało nam też na tym, żeby konkurs był dostępny dla każdego, dlatego oprócz wersji klasycznej, pokusiliśmy się o uruchomienie w pełni funkcjonalnej wersji mobilnej. Same zadania konkursowe są proste i każdy, kto potrafi się wykazać chociaż odrobiną kreatywności, może dołączyć do gry w dowolnym miejscu i czasie, zachowując szanse na zdobycie nagrody głównej.

Konkurs zakończy się 28 lutego. Agencja odpowiedzialna była za pomysł i realizację zarówno konkursu jak i kampanii wspierającej konkurs.

Agencja John Pitcher

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.