Green Media PR dla Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego – Portal PR - 24PR




Green Media PR dla Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego

22.02.2013 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja Green Media PR rozpoczęła współpracę z Polską Organizacją Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN). Współpraca została podjęta w związku z  coroczną konferencją branżową ,,Przemysł i handel naftowy 2012”, która odbędzie się 21 marca br. w Warszawie.

Do zadań Agencji będą należały m.in.: kompleksowa organizacja wydarzenia oraz obsługa z zakresu relacji z mediami.

Podstawowym celem POPiHN jest zrównoważone kształtowanie konkurencyjnego rynku paliwowego w Polsce oraz tworzenie płaszczyzny do współpracy pomiędzy koncernami paliwowymi. Członkami POPiHN są firmy: PKN Orlen, Shell, BP, Total, Grupa Lotos, Lukoil Polska, Neste Polska, Fuchs Oil, OLPP, PERN „Przyjaźń”, Slovnaft, Statoil, Tanquid.

Umowa została podpisana do końca marca 2013 roku. Za przebieg umowy odpowiadają Anna Rybakowska i Malwina Paprocka.

Green Media PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.