Nespresso ze Streetcom – kampania rekomendacji – Portal PR - 24PR




Nespresso ze Streetcom – kampania rekomendacji

21.02.2013 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Rusza ekskluzywna kampania marketingu rekomendacji dla marki Nespresso. Ambasadorzy, szczegółowo wyselekcjonowani ze społeczności Streetcom, testują ekspresy i kawę w kapsułkach oraz  biorą udział w interaktywnym konkursie.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki i zdobycie opinii o produktach. Istotny jest również element edukacyjny. Ambasadorzy otrzymują informacje zarówno o ekskluzywnej kawie, jak i sposobie jej przyrządzania. Do wybranych grup ambasadorów trafiają ekspresy U, które wyposażone są w opatentowany system zaparzania, korzystający z wysokiego ciśnienia (do 19 bar). W zestawie do testowania znajduje się również Aeroccino+.  Jest to urządzenie, które przygotowuje doskonałą gorącą lub zimną piankę mleczną w kilka sekund. Uczestnicy kampanii otrzymują wszystkie 16 rodzajów kawy w kapsułkach Grand Cru Nespresso – dla siebie i znajomych, których zaproszą do skosztowania napoju.  Ambasadorzy mogą wziąć również udział w interaktywnym konkursie „Your coffee moments. U&me”, towarzyszącym kampanii. Stworzono stronę www.uandcoffee.pl, dedykowaną konkursowi.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.