Ruszyła kolejna edycja PremiumBrand – Portal PR - 24PR




Ruszyła kolejna edycja PremiumBrand

25.02.2013 Kategoria: Konkursy. Autor: Gut PR

Reputacja traktowana jest jako kluczowa wartość dla firm i marek. Jej siłę, w charakterze elementu przewagi konkurencyjnej, ocenia projekt PremiumBrand, który jako jedyny na polskim rynku bada oraz nagradza marki, firmy oraz spółki giełdowe za reputację, którą cieszą się wśród konsumentów. 1 lutego 2013 roku wystartowała już VIII edycja projektu.

PremiumBrand przeprowadzany jest od 2006 roku. Na tle wielu projektów środowiska marketingowego projekt wyróżnia się tym, że laureaci nagradzani są na podstawie wyników niezależnych, profesjonalnie przeprowadzonych badań, a nie subiektywnych ocen jurorów. Co istotne, metodologia przygotowana została w oparciu o polskie realia, co sprawia, że tytuł PremiumBrad jest prestiżową nagrodą dla firm, spółek oraz marek na naszym rynku.

premiumbrand_2

Fot. PremiumBrand

PremiumBrand dla firm, marek i spółek giełdowych

Konkurs PremiumBrand podzielony jest na trzy kategorie ze względu na podmioty badania. W kategorii „Firmy” uczestnikami są rozpoznawalne na rynku podmioty gospodarcze. W PremiumBrand „Marki” biorą udział marki, których penetracja rynkowa wynosi więcej niż 5%. Kategoria „Spółki” obejmuje spółki giełdowe, które są obecne na rynku podstawowym na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Ponadto, od 2012 roku badany jest także rynek budowlany. By pomiary były jak najbardziej rzetelne, w każdej z kategorii badane są konkretne składniki reputacji. W przypadku firm oraz marek, pod uwagę brane są referencje, informacje pojawiające się w mediach, zaangażowanie społeczne. Bada się również to, jak firma jest postrzegana jako pracodawca. Dodatkowo podczas badania firm sprawdza się także to, jakim jest partnerem biznesowym.

Inne parametry badane są w przypadku kategorii spółek giełdowych. Tutaj bada się parametry takie jak orientacja na biznes, opinia o zarządzie, rzetelność oraz wizerunek. Do każdej z grup projektu dobierana jest także odpowiednia grupa respondentów.

Każda z firm, marek oraz spółek giełdowych, która przekroczy 60 na 100 możliwych do zdobycia punktów, zostanie nagrodzona tytułem Marki/Firmy/Spółki WYSOKIEJ REPUTACJI – PREMIUMBRAND 2013. Laureaci otrzymają także specjalny pakiet, który zawierać będzie szereg korzyści komunikacyjnych oraz promocyjnych, w tym także ogólny raport z przeprowadzonego badania oraz godło promocyjne – do wykorzystania w celach komunikacyjnych.

W związku z tym, że rzetelny proces badawczy wymaga dłuższego czasu, aplikację do projektu PremiumBrand należy zgłosić odpowiednio wcześniej. Ostateczny termin składania formularzy upływa 29 marca 2013 roku o godzinie 15.30. Wyniki zostaną ogłoszone 20 czerwca 2013 roku podczas oficjalnej gali, która odbędzie się w Warszawie.

PremiumBrand jest projektem badania reputacji. Odbywa się od 2006 roku. Nagrody Wysokiej Reputacji przyznawane są na podstawie rzetelnych badań, 3 grupom podmiotów, do których należą marki, firmy oraz spółki giełdowe.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.