Zabawa aż do wschodu słońca – Portal PR - 24PR




Zabawa aż do wschodu słońca

04.02.2013 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Karnawał 2013 oficjalnie rozpoczęty – w najbliższym czasie wielu z nas wybierze się na niejedną imprezę, na której wypije niejednego drinka. Jednak wytrawni imprezowicze wiedzą, jak dobrze bawić się, a jednocześnie pić z umiarem, by przeżyć niezapomniany karnawał. Dlatego Heineken już po raz drugi podejmuje inicjatywę promującą odpowiedzialne spożycie alkoholu „Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny”.

Dobra zabawa w dobrym nastroju

„Alkohol może być sprzymierzeńcem dobrej zabawy, dlatego chętnie sięgamy po niego w trakcie imprezy, aby poprawić sobie nastrój lub po prostu „wyluzować się”. Często jednak zapominamy, że tylko spożywany z umiarem, pozwoli nam świetnie bawić się aż do samego rana i zachować wszystkie wspomnienia” – komentuje psycholog, Katarzyna Korpolewska.  „Pamiętajmy, że nadmierne spożycie alkoholu może popsuć zabawę nie tylko samemu pijącemu, ale także osobom przebywającym w jego towarzystwie. Ten, kto „przesadził”, nie tylko czuje się koszmarnie następnego dnia, ale często nie kojarzy nawet wydarzeń minionej nocy. Jego towarzysze pamiętają natomiast doskonale, że mieli z nim kłopot i że zakłócił im dobrą zabawę”  – dodaje Korpolewska.

Bądź odpowiedzialny

Wszyscy producenci alkoholu zobowiązali się do prowadzenia działań przeciwko jego nadmiernemu spożyciu. W komunikacji antyalkoholowej ważne jest wskazywanie długofalowych skutków przesadzania z alkoholem, jak np. pogorszenie zdrowia. Takie działania podejmuje m.in. Koalicja dla Trzeźwości Młodzieży, której inicjatorem jest Grupa Żywiec. Jednak aby trafić ze skutecznym przekazem do młodych ludzi, ważne jest także pokazanie namacalnych i realnych konsekwencji nadmiernego picia, jak np. spadek atrakcyjności, kompromitacja w oczach rówieśników lub utrata przytomności, a przez to pozytywnych wspomnieć i wrażeń. „Właśnie na tej idei oparliśmy koncepcję kampanii «Ciesz się Heinekenem – bądź odpowiedzialny», w której akcentujemy, że najlepszą zabawę gwarantuje odpowiedzialne i umiarkowane picie. Dzięki temu można jednocześnie cieszyć się smakiem Heinekena oraz doskonale bawić się do samego rana!” – mówi Przemysław Dzierbicki, Dyrektor Grupy Marek Premium z Grupy Żywiec.

Jaka ilość alkoholu jest bezpieczna?

Specjaliści podkreślają, że nie można jednoznacznie określić limitu rozsądnego picia, gdyż każdy organizm reaguje na to indywidualnie. Jednak o bezpiecznej ilości mówią posługując się pojęciem tzw. porcji standardowej. Jest to 10 gramów czystego alkoholu etylowego, co przekładając na rodzaje alkoholi oznacza: 200 ml piwa, 100 ml wina lub 25 ml wódki. Osoba, która pije odpowiedzialnie, potrafi cieszyć się smakiem alkoholu, a jednocześnie kontroluje swoje zachowanie. Odpowiedzialne picie, to umiejętność ocenienia, do którego momentu alkohol stymuluje nas do dobrej zabawy, a kiedy staje się w niej przeszkodą” – komentuje psycholog, Katarzyna Korpolewska.

Baw się aż do wschodu słońca

W ramach kampanii marki Heineken, rusza emisja specjalnej reklamy, w której bohater odmawia wypicia kolejnej butelki piwa, dzięki czemu bawi się do rana i wychodząc z imprezy, wspólnie z dziewczyną (w tej roli DJ Audrey Napoleon, również autorka muzyki do spotu), podziwia niezapomniany wschód słońca. „Spot pokazuje, że smakiem Heinekena można się cieszyć w każdej chwili, a najlepiej pijąc z umiarem. Wówczas mamy szanse nawiązać nowe, wspaniale znajomości oraz przeżyć wiele niezapomnianych chwil, które na długo zapamiętamy” – dodaje Przemysław Dzierbicki z Grupy Żywiec. 

Projekt jest elementem globalnej kampanii marki Heineken Enjoy Heineken Responsibly, która promuje odpowiedzialne zachowanie wśród dorosłych, zwłaszcza przy okazji takich wydarzeń, jak karnawał, kiedy jesteśmy bardziej skłonni do nadużywania alkoholu. 60-sekundowy spot The Sunrise będzie emitowany w okresie karnawału w kinach i Internecie, a od początku lutego także w telewizji. Za kreację odpowiadają agencje Publicis International oraz AKQA. Reżyserem spotu jest Fredrik Bond. Za realizację projektu w Polsce odpowiadają Leo Burnett, K2, MediaVest oraz 24/7 PR.

Agencja 24/7PR

 

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.