24/7PR dla marki Ariel – Portal PR - 24PR




24/7PR dla marki Ariel

18.03.2013 Kategoria: Agencje PR. Autor: admin

Agencja 24/7 PR rozszerza współpracę z Procter & Gamble. Globalny koncern powierzył agencji obsługę PR kolejnej marki ze swojego portfolio – produktów do prania Ariel. Realizacja projektu ruszyła z początkiem marca 2013 r.

Procter & Gamble, jedna z największych międzynarodowych firm FMCG, powierzyła obsługę PR marki Ariel z segmentu Fabric & Home Care firmie 24/7PR. W ramach współpracy, agencja będzie odpowiadać za realizację projektu dedykowanego nowoczesnym i komfortowym w użyciu kapsułkom piorącym Ariel o unikalnej technologii.

24/7PR będzie odpowiadać za kompleksową koordynację projektu na polskim rynku oraz na wybranych rynkach Europy Centralnej. W ramach prowadzonych działań zaplanowano m.in. działania  media relations, blogger relations oraz stakeholder relations. Za bezpośrednią realizację projektu odpowiada Ewelina Głocka (Junior Account Manager) z zespołu kierowanego przez Anetę Zabiegałę (Senior Account Manager).

To kolejna marka, jaką P&G powierzyło agencji 24/7PR. Wśród dotychczas przez agencję realizowanych projektów znalazły się m.in. działania dla Gillette, Venus, Old Spice, Ambi Pur, Lenor, Dreft czy Vizir.

24/7PR

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.