Agencja Nairobia powołuje Dział Digital – Portal PR - 24PR




Agencja Nairobia powołuje Dział Digital

13.03.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: admin

Powołanie działu Nairobia Digital i rozbudowa struktury agencji  to efekt rosnącej, z roku na rok, liczby projektów interaktywnych realizowanych  przez agencję Nairobia.

Powołaliśmy dział Nairobia  Digital  by rozwijać strategie  internetowe  tworzące  relacje pomiędzy konsumentami i markami we wszystkich platformach i mediach interaktywnych.

Wszelkie działania wspieramy rozwiązaniami badawczymi z zakresu: usability, Social Media Monitoring i Social Network Analysis mówi Mariusz  Karbowski, Digital Strategy Manager. Stworzenie działu  Nairobia Digital to dla nas również szansa by startować  w przetargach stricte interaktywnych – dodaje Karbowski.

Znani jesteśmy z tego, że często proponujemy klientom  rozwiązania niestandardowe, szyte na miarę ich potrzeb. Każdy projekt traktujemy jako wyzwanie, wyjście naprzeciw oczekiwaniom a nawet przewyższanie oczekiwań klientów  –  mówi Jacek Gliniak, General  Manager agencji Nairobia. Powołanie działu Digital jest właśnie wyjściem naprzeciw oczekiwaniom Klientów. Jednocześnie jest naturalnym  następstwem realizacji coraz większej ilości projektów interactive oraz kolejnym krokiem w rozwoju agencji – dodaje Gliniak.

Nairobia, poza działaniami digitalowymi, niezmiennie tworzy kampanie zintegrowane, komunikację atl, promocje sprzedaży, działania POS marketingowe, programy motywacyjne i lojalnościowe.
Więcej informacji nt. agencji Nairobia oraz realizowanych przez nią projektów można znaleźć na: www.nairobia.pl.

Nairobia Digital

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.