Grupa PZU rozstrzygnęła przetarg na obsługę online – Portal PR - 24PR




Grupa PZU rozstrzygnęła przetarg na obsługę online

27.03.2013 Kategoria: Agencje reklamowe. Autor: biuro prasowe

Grupa PZU rozstrzygnęła przetarg na działania online obejmujące strategię, kreację i projekty specjalne. W ramach postępowania zostały wybrane dwie agencje: Pride&Glory oraz K2 Internet.

Pride&Glory będzie wiodącą agencją strategiczno-kreatywną odpowiedzialną za przygotowanie i realizację strategii online dla Grupy PZU, realizację kampanii i projektów specjalnych, natomiast K2 będzie agencją projektową i będzie odpowiadać za przygotowanie kampanii i projektów specjalnych.

„Zdecydowaliśmy się na wybór dwóch agencji, które najlepiej poradziły sobie z zadaniami przetargowymi. Jesteśmy przekonani, że takie rozwiązanie zapewni nam wysoki poziom realizowanych projektów” – powiedział Dariusz Maciołek, kierownik zespołu mediów i e-marketingu w PZU.

Umowy z agencjami zostaną podpisane na 24 miesiące.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.