Wielkanocna kampania WSP „Społem” – Portal PR - 24PR




Wielkanocna kampania WSP „Społem”

03.03.2013 Kategoria: Kampania. Autor: admin

Z początkiem marca br. Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” rozpocznie wielkanocną kampanię promocyjną Majonezu Kieleckiego. Obejmie ona szeroki zakres mediów m.in. telewizję, prasę, internet oraz outdoor. Wspomniana kampania ma za zadanie wesprzeć dystrybutorów w okresie poprzedzającym Święta Wielkanocne.

Świąteczna kampania promocyjna – sztandarowego wyrobu WSP „Społem” – Majonezu Kieleckiego obejmie m. in. telewizję publiczną (TVP I i TVP II), TVN, POLSAT oraz kanały tematyczne wchodzące w skład AT Media. Spoty reklamowe, które już niedługo pojawią się na ekranach telewizorów będą podkreślać tradycyjny charakter i wysoką jakość produktu, potwierdzoną licznymi nagrodami m.in. znakiem „Jakość Tradycja” przyznanym przez Polską Izbę Produktu Regionalnego i Lokalnego. Reklama telewizyjna choć najbardziej spektakularna, stanowi jedynie element zaplanowanej akcji marketingowej. Dzięki wykorzystaniu szerokiego spectrum mediów (prasa, Internet, outdoor, materiały POS) wspominane działania będą mają zasięg ogólnopolski.

WSP „Społem” przygotowało również miłą niespodziankę dla konsumentów. Z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy w ofercie kieleckiej spółdzielni znajdzie się limitowana edycja Majonezu Kieleckiego o pojemności 700 plus 150 ml gratis, w rekomendowanej cenie 8,99 zł brutto.

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.