MP Power Night – finał konkursu MP Power Awards – Portal PR - 24PR




MP Power Night – finał konkursu MP Power Awards

22.04.2013 Kategoria: Konkursy. Autor: admin

26 kwietnia w Centrum Konferencyjnym Muranów odbędzie się finał MP Power Awards i konkursu towarzyszącego Kreatywny Roku Branży Eventowej. Znamy nominacje do MP Power Awards pierwszego konkursu branży eventowej.

W skrócie

  • MP Power Awards konkurs projektów. Wybieramy najlepsze realizacje eventowe oraz obiekty z największym eventowym potencjałem.
  • MP Power Awards plebiscyt branżowy. Wyróżniamy ekspertów i najbardziej wpływowe osobistości.
  • Kreatywny Roku Branży Eventowej – konkurs towarzyszący MP Power Awards. Poszukujemy najlepszych kreatywnych specjalizujących się w sektorze eventowym oraz osób, które chciałyby rozwijać swoją zawodową ścieżkę w kreacji eventowej.
  • Znamy nominowanych do MP Power Awards.
  • MeetingPlanner.pl ogłosi zwycięzców konkursu „MP Power Awards – Siła przebicia branży eventowej” podczas MP Power Night.

Zwycięzców MP Power Awards – plebiscytu MP Power 12 oraz najlepsze projekty roku 2012 i miejsca z wyjątkowym potencjałem pod kątem branży eventowej poznamy podczas gali finałowej MP Power Night. Tego wieczoru nagrody i wyróżnienia odbiorą także Kreatywny Roku Branży Eventowej i Młody Kreatywny Branży Eventowej. Uroczysty event odbędzie się 26 kwietnia w warszawskim Centrum Konferencyjnym Muranów, które mieści się w nowo otwartym Muzeum Historii Żydów Polskich.

MP Power Night to finał pierwszego konkursu poświęconego branży eventowej i poszukującego najlepszych realizacji i praktyk we wszystkich jej sektorach. – Zadaniem MP Power Awards oprócz wskazania najbardziej wpływowych osobistości branży oraz nagrodzenia najlepszych produkcji i projektów jest promocja profesjonalizmu branży eventowej oraz budowanie świadomości wartości narzędzi, takich jak m.in. event marketing czy incentive travel, wskazywanie efektywności działań marketingowych i komunikacyjnych z tego zakresu – mówi Sylwia Banaszewska, dyrektor zarządzająca MeetingPlanner.pl.

Na scenie pojawią się szczególne osobistości i eksperci branży wyróżnieni w plebiscycie Power 12 oraz przedstawiciele agencji eventowych, incentive travel, PCO, DMC i wielu firm dostarczających usługi eventowe – autorzy najlepszych zdaniem Jury MP Power Awards projektów i realizacji. W MP Power Projekt nagrodzone zostaną eventy, incentive travel, kongresy, realizacje multimedialne, cateringu, team buildingu i akcja CSR-owa. W ramach MP Power Venue zaprezentowane zostaną miejsca – hotele, centra konferencyjne, obiekty wielofunkcyjne – z największym eventowym potencjałem.
Zgodnie z hasłem MP Power Awards nagrody trafią do tych z największą siłą przebicia w branży. O nagrodach w konkursie decydowało 30-osobowe Jury złożone ze znanych w branży ekspertów i praktyków pod przewodnictwem Renaty Razmuk, attaché komunikacji wewnętrznej i organizacji imprez w Renault Polska.

MP POWER AWARDS – MP POWER PROJEKT: NOMINACJE
Kategoria: Event/ Produkt launch

Konferencja Hewlett-Packard 3 PAR (agencja: Polymus, klient: Hewlett-Packard)

Nowy Antos road show (agencja: Live Marketing Concept, klient: Mercedes-Benz)

Polska premiera Samsunga Galaxy SIII (agencja: Mea Group, klient: Samsung Electronics)

Kategoria: Event/ Promocja marki

Lexus Fashion Night (agencja: El Padre, klient: Toyota Motor Poland)

Spotkanie z podziałem na głosy (agencja: Allegro Agency, klient: ING Bank Śląski)

Verva Street Racing 2012 (agencja: Live, klient: PKN Orlen)

Kategoria: Event/ Event firmowy

Gala konkursu Liga Mistrzów 2012 (agencja: My Place, klient: PZU)

Tajemnica skarbu Enneonitów (agencja: Jet Events, klient: Enea SA)

The Black and White Charity Dinner (agencja: Orchidea Group, klient: Giełda Papierów Wartościowych)

Kategoria: Event/ Kampania zintegrowana z wykorzystaniem event marketingu

Do Hymnu! (agencja: Live, klient: Grupa Żywiec)

Peugeot Używany Gwarantowany (agencja: El Padre, klient: Peugeot)

Otwarcie Lotniska Modlin (agencja: El Padre, klient: Lotnisko Modlin)

Kategoria: Event/ Pozostałe formy

Electronic Beats – Poland (agencja: Walk Events, klient: Deutsche Telekom AG & 2Bild GmbH)

FIVB Beach Volleyball Swatch World Tour 2012 – Mazury Orlen Grand Slam (agencja: PHU Martom-Traveland, Hotel Anders)

Strefa Kibica UEFA Euro 2012 w Warszawie (agencja: ARS Communication, klient: Miasto Stołeczne Warszawa)

Kategoria: Incentive/ Incentive travel

Jedz, baw się i szusuj! (agencja: Viventum, klient: Bayer Diabetes Care)

Pictor na szczytach ochrony w Himalajach (agencja: ICP Group klient: BASF Polska)

Toyota Kiwi Way (agencja: InDreams, klient: Toyota Motor Poland)

Kategoria: Incentive/ Program wsparcia sprzedaży

Hallo Tu Cuba (agencja: United Partners, klient: HTC)

Kategoria: Kongres

IV Kongres Kobiet (organizator: Stowarzyszenie Kongres Kobiet)

XXX Zjazd Polskiego Towarzystwa Dermatologicznego (agencja: Symposium Cracoviense, klient: Polskie Towarzystwo Dermatologiczne)

Kongres Sprzedaży: Ludzie. Pasje. Sukcesy. (agencja: Walk Events, klient: PZU)

Kategorie towarzyszące: CSR w branży eventowej

Bayerancki Cyrk (agencja: Live Marketing Concept, klient: Bayer Consumer Care)

Free Your Kiwi (agencja: InDreams, klient: Toyota Motor Poland)

Wracamy do Ogrodu (organizator: Poland Convention Bureau POT)

Kategorie towarzyszące: Aktywny outdoor

Impreza integracyjna Sartorius Stedim (agencja: Joyevent.pl, klient: Sartorius Stedim)

Retro Challenge – 7N kick-off 2012 (agencja: Active Team, klient: 7N)

Żyć trzeba albo niebezpiecznie, albo w ogóle (agencja: Extreme Group, klient: Grupa Kapitałowa IDM SA)

Kategorie towarzyszące: Catering

Adventure World Warsaw (agencja: Mazurkas Catering klient: Jora Entertainment)

Catering Show 2012 (organizator: Mazurkas Catering)

Koncert Roda Stewarta w Toruniu (agencja: Filmar Filipiak i Marchlewski, klient: MJM Prestige)

Kategorie towarzyszące: Oprawa multimedialna

Mapping „Legionowo Porusza” (agencja: Anix Production House, produkcja techniczna: Brill AV Media, klient: Urząd Miasta Legionowo)

Mapping Orange (agencja: Live, klient: Orange Polska)

Namiot multimedialny KGHM (agencja: SQM, klient: KGHM Polska Miedź)

MP POWER AWARDS – MP POWER VENUE: NOMINCJE

Kategoria: Event Venue

Amber Expo Centrum Wystwienniczo-Kongresowe, Gdańsk

ATM Studio Centrum Produkcji Filmowo-Telewizyjnej, Warszawa

Hotel Narvil Conference & Spa, Serock

Kategoria: Kongres Venue

Centrum Konferencyjne Adgar Plaza, Warszawa

Pawilon 15 Poznań Congress Center, Poznań

Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, Warszawa

Kategoria: Multi Venue

Hala Sportowo-Widowiskowa „Gdynia”, Gdynia

Targi Kielce SA, Hala wystawienniczo-kongresowa E, Kielce

Warszawianka Centrum Kongresowe Hotel Wellness & Spa, Jachranka

MP POWER AWARDS – POWER 12: NOMINACJE

Kategoria: Meeting planner – marketer lub właściciel biznesowy

Małgorzata Lubczyńska, dyrektor marketingu, Blachy Pruszyński

Przemysław Pater, kierownik marketingu marki Lexus, Toyota Motor Poland – Sekcja Lexus

Magdalena Vielhaber, OEM/ FWS marketing activation manager, Castrol Polska

Kategoria: Meeting planner – dział zakupów

Agnieszka Kołodziejczak, kupiec, E.Wedel

Adam Kowalski, kierownik Sekcji Zakupów No-Manufacturing, Grupa Goodyear Dunlop Tires Polska

Katarzyna Lech, procurement manager EMEAR, Shell Polska

Kategoria: Meeting planner – stowarzyszenie

Anna Kalicka, Departament Rozwoju Organizacji, specjalista, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan

Urszula Markowska, Kierownik Biura Zarządu Głównego, Polskie Towarzystwo Ginekologiczne

Rafał Polarczyk, specjalista ds. marketingu, Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej

Kategoria: Meeting planner – agencja eventowa

Bartosz Bieszyński, business development manager, Live

Adam Górko, współwłaściciel i prezes zarządu, MyPlace

Sebastian Oprządek, prezes zarządu, dyrektor Obsługi Klienta, El Padre

Kategoria: Meeting planner – agencja incentive

Dariusz Aktonorowicz, właściciel, Maestro Meetings & Incentives

Tomasz Dutkiewicz, prezes zarządu, Nautica Incentive

Agata Gościńska, współwłaściciel, dyrektor zarządzająca, Viventum

Kategoria: Meeting planner – PCO/DMC

Agnieszka Faracik-Leśniak, managing partner, DMC Poland

Seweryn Jakubiec, chief operations officer, Poland Concept DMC

Anna Jędrocha, prezes zarządu, Symposium Cracoviense

Kategoria: Meeting planner – team building/outdoor

Bartosz Bogucki, właściciel, Bartbo

Olga Krzemińska, managing director, Power Sport

Rafał Szczepanik, prezes, Training Projects

 

Kategoria: Convention Bureau

Krystian Gryglaszewski, główny specjalista, Katowice Convention Bureau

Anna Górska, prezes zarządu, Gdańsk Convention Bureau

Aneta Książek, starszy specjalista ds. konferencji, Poland Convention Bureau

Kategoria: Dostawca – venue

Żaneta Berus, prezes zarządu, Warszawskie Centrum Expo XXI

Tomasz Dowgiałło, dyrektor generalny Hotelu Anders, Grupa Anders

Przemysław Trawa, wiceprezes zarządu, Międzynarodowe Targi Poznańskie

Kategoria: Dostawca – multimedia

Iwona Czarnata, kierownik projektów, Trias Event Engineering

Michał Czerniak, dyrektor zarządzający, Brill AV Media

Marek Wasilewski, właściciel, Pro4Media

Kategoria: Dostawca – catering

Beata Bronowicz, dyrektor sprzedaży, Belvedere Catering by Design

Michał Kozak, dyrektor zarządzający, Mazurkas Catering

Magdalena Maciejewska, outside catering sales manager, Sheraton Catering

Kategoria: Open

Paweł Adamowicz, prezydent Miasta Gdańsk

Marcin Korolec, minister środowiska, Ministerstwo Środowiska

Paweł Sztompke, dziennikarz, Polskie Radio Program 1

Szczegóły projektu:

http://www.meetingplanner.pl/mp-power-awards/

Podobne wpisy:







Wszelkie prawa do portalu w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zastrzeżone są na rzecz MERKON GROUP CEZARY KRAJEWSKI i odpowiednio na rzecz współpracujących podmiotów i nie mogą być rozpowszechniane w całości bądź w części (także kanały RSS) bez uprzedniej pisemnej ich zgody.